Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerflade på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg står overfor at skulle bruge nogle penge på at få lavet en auktions hjemmeside. Jeg har en kontakt i Malaysia, der kan hjælpe mig, men ønsker stadigvæk at indhente tilbud på opgaven. Det er derfor vigtigt at få vist og beskrevet hvad omfanget af opgaven er for ikke at løbe ind i meromkostninger. Her har jeg brug for jeres hjælp... Jeg tænker selv, at lave en power point præsentation med slides, der helt præcist viser hvordan de forskellige sider skal se ud samt at lave en medfølgende beskrivelse. Er det helt ved siden af eller er der andre gode råd til hvordan man gør det overskueligt. Er der nogle programmer, som er lette at bruge når man ønsker at vise hvordan ens brugerflade skal se ud?

Martin

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed https://moqups.com/

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge på et program som hedder Balsamiq, det bruges til mockups :-).

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

De 2 andre før mig, har skrevet nogle fine programmer som du kan bruge, så det vil jeg ikke komme mere ind på. Jeg vil dog byde ind med, at inden du går ud og bruger penge på at få kodet noget fra bunden, synes jeg, at du skal tage et kig på nogle af de moduler, du kan tilkøbe til f.eks. WordPress. Der findes 1 eller 2, som har nogle ret avancerede funktioner, som du måske kunne starte op med.

Hvis du så mangler nogle funktioner, eller på anden måde vil have skræddersyet det, kan du henvende dig til udviklerne bag. Undersøg dog inden, hvis du ved du kommer til at skal bruge flere funktioner eller lignende, at udviklerne rent faktisk tilbyder at customise deres plugin.

Det havde ikke så meget med brugerflade at gøre, men mere selve motorrummet.

Held og lykke med dit projekt :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin 

Inden du laver et stort stykke arbejde med diverse mock-ups mm, så synes jeg du skal have det tekniske omfang på plads forinden. Altså en nøjagtig beskrivelse af de funktioner der er nødvendige for at få dit site til at fungerer jf. dit koncept. 

Det er sjælendt designet og opsætninger den volder udfordringer på sådanne projekter, men derimod de funktionaliteter der forlægger. Lav en konkret beskrivelse af den brugeroplevelse du ønsker - altså for forsiden til slut. 

At skrive et tilbud på sådan en opgave kan være en stor opgave for et buraue. Derfor vil du tit blive bedt om at forventningsafstemme i forhold til budget, førend sådan en fase indledes - altså hvis projektet har ukonkrete rammer endnu. 

Held og lykke med det :-) 

Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for dit svar. Jeg er i fuld gang med at lave nogle process diagramme,r der skal illustrerer hvilke funktioner siden skal have og hvordan jeg tænker processen implementeret. Eksempel: 1: Opret auktion --> 2.: Vælg land --> 3.: Vælg pris osv. Jeg har lavet mit eget diagram, men vil spørge om der er standard template, som gør det nemt for udvikleren at forstå hvad jeg vil have?

Mvh. Martin

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Du kan prøve at søge på auktions themes på themeforrest til WordPress. Jeg er sikker på at der er udviklet noget i den dur, om det er tilstrækkeligt for dig er dog svært at sige.

Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Tak for dit råd. Jeg havde faktisk allerede gjort som du beskriver. Jeg startede med at købe et woocommerce tema "Superstore" og et auktions plugin fra Ignitewoo, som understøtter Woocommerce, men var ikke klar over at udviklerne tilbyder at tilføje funktioner. Jeg går ud fra man stadigvæk skal lave en udførelig beskrivelse for at de ved hvad jeg skal bruge? Da jeg købte tema og plugins var der to pakker. En standard package og en developper package hvor jeg valgte den dyreste developper package uden dog helt at vide hvad forskellen er. Måske du kan gennemskue det? Se link: https://www.woothemes.com/products/superstore/

Mvh. Martin

Tilmeldt 2. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker!!:-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mhp1980:

Hej Sebastian,

Tak for dit råd. Jeg havde faktisk allerede gjort som du beskriver. Jeg startede med at købe et woocommerce tema "Superstore" og et auktions plugin fra Ignitewoo, som understøtter Woocommerce, men var ikke klar over at udviklerne tilbyder at tilføje funktioner. Jeg går ud fra man stadigvæk skal lave en udførelig beskrivelse for at de ved hvad jeg skal bruge? Da jeg købte tema og plugins var der to pakker. En standard package og en developper package hvor jeg valgte den dyreste developper package uden dog helt at vide hvad forskellen er. Måske du kan gennemskue det? Se link: https://www.woothemes.com/products/superstore/

Mvh. Martin

Hej Martin.

Beklager jeg ikke har set din post før nu.

Jeg ved ikke om du har fundet en anden løsning, men forskellen på de 2 pakker er at i den dyre pakke får du en Photoshop fil med, hvor hele designet følger med i form af "rå filer". Du skal egentlig ikke bruge det til noget, med mindre du ønsker at trække nogle design elementer ud.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)