Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedst seo venlig wordpress tema

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

min nuværende side er okay flot men plads til forbedringer er der , jeg arbejder men siden lidt hele tiden er godt placeret google på mange ord .

Dog når hobbyvirksomhed så er der jo ikke overskud ved det jeg laver , så jeg leder efter et free tema og flot , jeg synes selv dette her er et af de bedste jeg kunne finde https://8degreethemes.com/demos/?theme=wimpie-lite  men giv endelige feedback om i kender andre der er bedre seo venlig og flotte temaer , linket til var det free tema jeg kunne finde med fleste seo venlig ting i   

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 25
Fra  TVTVTV Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at langt de fleste Wordpress templates i dag er SEO friendly lavet. Tjek evt. her: http://themeforest.net/category/wordpress

Til gengæld tror jeg ikke at du komme uden om at skulle lave noget onpage SEO på dit site uanset hvilken Wordpress template du vælger hvis du vil være helt sikker på at opnå gode resultater i Google.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

TVTVTV:

Jeg tror at langt de fleste Wordpress templates i dag er SEO friendly lavet. Tjek evt. her: http://themeforest.net/category/wordpress

Til gengæld tror jeg ikke at du komme uden om at skulle lave noget onpage SEO på dit site uanset hvilken Wordpress template du vælger hvis du vil være helt sikker på at opnå gode resultater i Google.

De koster penge leder efter god gratis temaer , jeg  har prøvet lidt i dag og sat nyt andet tema på siden , dog må andre godt sige om de har bedre ideer , jeg så nogle flotte danc wordpresse temaer men de var dyre den som jeg fandt , jeg leder efter gratis temaer

jeg sat nyt tema på siden i dag  det er bedre seo venlig det oplader hurtigere og er mere mobil venlig så det giver nogle plusser der set i forhold den anden side  som havde før

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
De koster penge leder efter god gratis temaer

Med 800 kroner for 30-40 minutter, så tror jeg godt, at du har råd til at kaste 40-50$ efter et godt tema. Det kan helt klart også være investeringen værd. Ikke så meget på baggrund af det SEO-mæssige aspekt, men også design mæssigt. Rigtig mange gratis temaer er enten lidt for klodsede, eller måske låst bag footer links som man virkelig ikke har lyst til, men ikke kan slippe af med.

Det er lidt med, at man får, hvad man betaler for.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mikael christiansen:
De koster penge leder efter god gratis temaer

Med 800 kroner for 30-40 minutter, så tror jeg godt, at du har råd til at kaste 40-50$ efter et godt tema. Det kan helt klart også være investeringen værd. Ikke så meget på baggrund af det SEO-mæssige aspekt, men også design mæssigt. Rigtig mange gratis temaer er enten lidt for klodsede, eller måske låst bag footer links som man virkelig ikke har lyst til, men ikke kan slippe af med.

Det er lidt med, at man får, hvad man betaler for.

jeg tjener ikke lige de penge i lomme der er tøj udgifter musik , jeg mangler en x pole  , og jeg skal have mere almindeligt tøj lige vel hvad vender drejer giver priserne underskud så det er der ikke råd til , jeg har ikke normalt dankort men et debet kort så jeg kan ikke  købe på sider udenfor EU 

mit mål er højere priser men skal lige have alt det tøj x pole med mere , det er ikke kun shows skal kunne men pænt tøj kommer i skal der også være råd til meget nemmere få noget hvis har pengene først til noget bedre tøj , det kan være investere i et dyrt tema om et års mere eller mindre 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
jeg tjener ikke lige de penge i lomme der er tøj udgifter musik , jeg mangler en x pole  , og jeg skal have mere almindeligt tøj lige vel hvad vender drejer giver priserne underskud så det er der ikke råd til , jeg har ikke normalt dankort men et debet kort så jeg kan ikke  købe på sider udenfor EU 

Hmm, ja det kan jeg godt se et større problem i.

Hvad så med sådan et tema her - https://wordpress.org/themes/athena/, og så med store billeder af dig i aktion. Skarpe, men stadig komprimerede så de ikke fylder alt for meget. På de to tekster kan du have en "Kontakt" og "Hvad jeg tilbyder" eller lignende, og neden under én side med en lang smøre om, hvorfor man skal have en mande stripper og alt muligt andet. Så har du en masse god, informativ tekst på forsiden, godt for læseren og Google, og store, sælgende billeder med call to action knapper, der springer lige i synet på de besøgende.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mikael christiansen:
jeg tjener ikke lige de penge i lomme der er tøj udgifter musik , jeg mangler en x pole  , og jeg skal have mere almindeligt tøj lige vel hvad vender drejer giver priserne underskud så det er der ikke råd til , jeg har ikke normalt dankort men et debet kort så jeg kan ikke  købe på sider udenfor EU 

Hmm, ja det kan jeg godt se et større problem i.

Hvad så med sådan et tema her - https://wordpress.org/themes/athena/, og så med store billeder af dig i aktion. Skarpe, men stadig komprimerede så de ikke fylder alt for meget. På de to tekster kan du have en "Kontakt" og "Hvad jeg tilbyder" eller lignende, og neden under én side med en lang smøre om, hvorfor man skal have en mande stripper og alt muligt andet. Så har du en masse god, informativ tekst på forsiden, godt for læseren og Google, og store, sælgende billeder med call to action knapper, der springer lige i synet på de besøgende.

Det tema er svært at få tilpasset  synes jeg , jeg har sat et andet på i stedet for og det er også mobil venligt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
Det tema er svært at få tilpasset  synes jeg , jeg har sat et andet på i stedet for og det er også mobil venligt 

Al øvelse er svær :) Og så fungerer baggrunden ikke helt så godt på en 1920x1080 skærm. Overskriften kommer ind over toppen af stangen, så teksten nærmest forsvinder.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mikael christiansen:
Det tema er svært at få tilpasset  synes jeg , jeg har sat et andet på i stedet for og det er også mobil venligt 

Al øvelse er svær :) Og så fungerer baggrunden ikke helt så godt på en 1920x1080 skærm. Overskriften kommer ind over toppen af stangen, så teksten nærmest forsvinder.

jeg har sat det gamle på igen , det fungerende bedre det får også en bedre seo score 

overvejer dog lige hvordan skal få råd , jeg ved de fleste stripper , pole danser musiker meget indenfor shows og artist branchen driver det med underskud da optræde giver en selvværd måske lidt afhængig af adrenalin og den opmærksomhed får 

når folk gør tit indenfor den branchen artist shows ikke tænker på pengene og jo kunne være dejligt at få samme hyre som Justin bier når man optræder 

men overvejer forum  siden og tilmeld adgang for nye pole danser og strippr måske få lidt ind på sine markedsføring omkostninger kunne være dejligt , men det koster jo penge og bliver nok halv millionær på det så skal ikke bruge for meget penge også det når det er ekstremt usikkert tjener overhovedet bare et pr 100 kroner ekstra på det at lave et forum og tilmeld adgang stripper og danser 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)