Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering / affiliate sider med fokus på kvinder og spiritualitet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er jeg driver en ret succesfuld side, som hjælper alternative behandlere med at få prøvekaniner, der er 15.000 unikke besøgende plus på siden hver måned og den er kun 4 mdr gammel.

Jeg leder Efter nogle affiliatesider, Banner annonce netværk eller virksomheder som gerne vil have promoveret deres produkter igennem siden her.

Siden hedder prøvekanin.dk

Jeg er pt på euroads. og har prøvet partnerads, men det har givet ingenting eller tæt på ingenting.

Kan du/i hjælpe

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mere information om dine besøgende? Kvinder? Mænd? Alder? Interesser?

Vi har et bredt udvalg af produkter, om det er potensmidler, p-piller eller noget helt tredje der vil konvertere bedst afhænger af ovenstående.

Hvis du har lyst til at give det et forsøg med receptpligtig medicin er du velkommen til at kontakte mig på anders [at] treated.com for nærmere information omkring vores affiliate-program.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar Anders

Kvinder i alderen 25 til 64, interesse er som skrevet, spirituelt interesseret, så p-piller, potensmidler er på igen måde det som der giver mening på siden her desværre.

Og tænker at receptpligtig medicin er udelukket ligeså.

/ Michall

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Google Adsense?

EDIT: Ups det kan jeg se du allerede benytter :)

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 29
Fra  Opinodo.com, Intent Agency og Christinia Bryghus Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bør selvfølgelig se på en kombination af forskellige indtægtskilder - AdSense, affiliate programmer/netværk, måske egne produkter mv...
- du samler emailadresser op, ik?

Og som endnu en kilde bør du også se på min affiliate service Opinodo.com - her tjener du penge, når dine brugere deltager i spørgeskemaundersøgelser (life time), og den samler også emailadresserne op for dig.
- selvfølgelig kunne som een af flere indtægtskilder.

Hilsen
Niels

Affiliate Program: Sign op på Opinodo.com, og tjen penge når dine brugere svarer på spørgeskemaer.

Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene alle sammen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)