Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Pedersen:

Hvad med navnet www.tørdu.dk ?? det er ledigt :) 

Virkelig god ide! -- Hvis jeg ikke kan få fat i Drengerøv.dk så tager jeg den! :)

Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad syntes i ? TørDu.dk eller Drengerøv.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaisen:
Hvad syntes i ? TørDu.dk eller Drengerøv.dk

Rimelig simpelt: Tørdu.dk da den anden er taget. Så længe de bare har en mail med domænet i brug, så er der næppe meget for dig at komme efter.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Nikolaisen:
Hvad syntes i ? TørDu.dk eller Drengerøv.dk

Rimelig simpelt: Tørdu.dk da den anden er taget. Så længe de bare har en mail med domænet i brug, så er der næppe meget for dig at komme efter.

Jeg har skrevet til ejeren, og håber at han vil overskrive den til mig for en sum - tror du jeg skal regne med det?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaisen:
Jeg har skrevet til ejeren, og håber at han vil overskrive den til mig for en sum - tror du jeg skal regne med det?

Kommer an på, hvad han faktisk bruger det til. Men som udgangspunkt; nej. Ellers vil han sikkert komme med et urimeligt beløb.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Nikolaisen:
Jeg har skrevet til ejeren, og håber at han vil overskrive den til mig for en sum - tror du jeg skal regne med det?

Kommer an på, hvad han faktisk bruger det til. Men som udgangspunkt; nej. Ellers vil han sikkert komme med et urimeligt beløb.

Hej Jonas

Han bruger den ikke som sådant, han redirecter den til hans familie hjemmeside, hvor han har ønskeseddel osv.

- Hvis jeg kan få fat i den, er den så bedre end Tørdu.dk (TørDu.dk vs. DrengeRøv.dk)

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ærligt at det er helt lige meget om du har det ene eller det andet domæne. Det handler langt mere om hvad du foretager dig for at få folk ind på din side, der er næsten ingen der vil skrive tørdu.dk eller drengerøv.dk direkte i adresse linien for at besøge din side alligevel, i hvert fald ikke med mindre de kender siden i forvejen.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Drengeroev.dk er ledig. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Jeg mener også som Walther, at du ikke skal hænge alt for meget i domæne-navn! :) Hvad du sælger, og hvordan du sælger det er klart vigtigere!


Vh,
Meal4U.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)