Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM med Softphone?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil høre om der er nogen der kender et godt CRM system med Phoner løsning.

Selve CRM delen skal være super simpel, det skal være muligt at importere lister fra NN Markedsdata, kategorisere listerne, kunne vælge en status for hvert emne efter endt opkald mv.. Ikke alt for avanceret, bare det mest nødvendige..

Phoner-delen ved jeg ikke om eksisterer, men det kunne være SUPER fedt hvis man kunne koble en Softphone-løsning på sådan at vores phonere bare kan "trykke" på telefonnummret, og så ringer Softphonen op..

CRM systemet skal helst være på dansk eller have en "ORDENLIG" dansk oversættelse (har prøvet Zoho hvilket var forfærdelig oversat til dansk ;) 

Kender i eventuelt et CRM med integreret Softphone, eller som understøtter et eksternt Softphone plugin af en art??

Budget 200-300 kr / måned / bruger for CRM delen, har ingen idé om budget til Softphone delen, men alt har interesse bare kom med forslag :-)

Takker på forhånd!

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på det lille system jeg har lavet - det er ikke på dansk, men der er dansk support - du skal selv have en telefon/softphone men ellers tror jeg det er lige det du leder efter. Og prisen? Den vil du fryde dig over. www.myphoner.com

/Jeppe

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Liisberg:

Prøv at se på det lille system jeg har lavet - det er ikke på dansk, men der er dansk support - du skal selv have en telefon/softphone men ellers tror jeg det er lige det du leder efter. Og prisen? Den vil du fryde dig over. www.myphoner.com

/Jeppe

Det ser utrolig simpelt ud og relativt nemt at arbejde i.

Men er det muligt at koble softphone på systemet, så man bare "trykker" på telefonnummeret og dermed ringer op til emnet i softphonen?

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)