Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Låne penge?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Du har besvaret mit indlæg :) - har du da mulighed for at låne mig? Mvh

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 52
Fra  KN Estate And Business Holding ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stop og gå på facebook hvor du kender folk.

I mine øjne er dette dybt useriøst i dette forum.

m.v.h. Kenneth

Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

butterflyen:
Du har besvaret mit indlæg :) - har du da mulighed for at låne mig?

Hej Butterfly

Der er kun en ting at gøre. Få noget gælds-rådgivning! Et nyt lån betyder KUN at det bliver endnu værre næste måned. Du vil i så fald mangle flere penge og skulle låne endnu mere. At hjælpe dig ved at låne penge er lidt lige som at hjælpe dig med at holde varmen ved at pisse på dine bukser. Du har forskellige muligheder for at få rekonstrueret din gæld således at du kan leve (om end sparsomt de næste mange år). Kommunen plejer at have en gældgrådsivning ellers er der f.eks. http://gaeld.taenk.dk/.

For mig lyder det som om at der ikke er nogen vej udenom. Selvom du skylder en formue væk har du mig bekendt ret til at have nok penge til mad og de andre helt basale fornødenhedder. En gælds-rådgiver kan hjælpe dig med at beregne hvor meget du kan betale og sørge for du får de værktøjer du skal have for at forhandle med dine kreditorer sådan at du kan få en aftale der bringer dig ud af din gæld i stedet for at den bare vokser og vokser. 

Held og lykke med det og håber du får den hjælp du skal bruge og husk du er hverken den første eller sidste der kommer i denne situation. Husk også at dem der har lånt dig penge ved udmærket godt at de ikke altid får alle pengene tilbage så de skal nok klare sig.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besked! - Det er også min plan, har nummeret på en. Han ville kunne hjælpe med at få kontakt til de kreditorer jeg har aftaler med og skylder til og så evt få lavet nye aftaler/afvikling med dem og så få et større overblik med tiden om at en efter en bliver slettet på vejen ud af gælden. Mit problem er bare stadig denne mdr førend det kommer til at fungere - jeg er nødt til at have noget mad og få betalt de regninger så turen her ikke bliver værre og jeg får mere gæld fra kreditorerne el bliver smidt ud. En ting er helt sikkert det er aldrig noget jeg skal igennem igen, aldrig!

Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Simon Mikkelsen Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du evt. prøvet at tjekke nogen af de sider, som sammenligner de forskellige udbydere af lån? Der findes jo efterhånden låne sider, som står til rådighed for alle forbrugere og alle beløb. Har selv stået i lidt samme situation, men det er faktisk nemt og ret hurtigt at sammenligne de forskellige muligheder. F.eks. moneylender.dk/lånpenge er en af de bedre. Bare et råd :)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)