Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Låne penge?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Butterfly

Det koster som regel penge at tjene penge. Hvis jeg var dig ville jeg få styr på min økonomi inden jeg kastede mig ud i iværksæteri - der er som regel ingen "nemme løsninger" - slet ikke at kaste en låneopfordring ind på Amino - hvor man enten delvis lever af at rådgive/finder kunder eller finder inspiration. Der er også en del drømmere - som jeg tidligere har skrevet - og en helt klar mangelvare er netværkere med sans for synergi:) Bare min mening.

NÅ POINTEN var at der IKKE ligefrem er nogen der vil give dig andet end gode råd. Og det er meget velment.

Alt det bedste :)

 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PashminaWear:
Mit forslag var egentlig seriøst nok, og viser meget godt hvor dyrt det er at låne uden sikkerhed.

Nej, du anbefaler et lån han ikke kan betale tilbage til tiden. Og så til 700% i rente.

Der stilles iøvrigt ikke sikkerhed ved almindelige forbrugslån, hvor et lille lån for en lavtlønnet og uden om banken typisk koster 800 kr i stiftelse og 16% debitorrente. Så din anbefaling afspejler på ingen måde hvad det koster at låne uden sikkerhed.

Min anbefaling om at indgå en afdragsordning med dem han skylder penge, stiller trådstarter lang bedre, da morarenten ved lov er begrænset til Nationalbankens officielle udlånsrente + 8 %. Eller noget i den stil.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmmm 2 indlæg og så et ønske om at låne 8 kilo uden nogen form for sikkerhed?
Det er jo ikke Brøndby IF det her.

Lige 2 ting.

At nogen ikke vil kreditvurderer dig, har intet med din indtægt at gøre, men nok andre faktorer.

At du står i RKI og dette skulle gøre at du ikke kan låne penge, afhænger i høj grad af i hvilket system du står i RKI og hvilket system banken/finansieringsselskabet er tilmeldt og betaler for. Der er et åbent og et lukket system hos RKI.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup:

PashminaWear:
Mit forslag var egentlig seriøst nok, og viser meget godt hvor dyrt det er at låne uden sikkerhed.

Nej, du anbefaler et lån han ikke kan betale tilbage til tiden. Og så til 700% i rente.

Der stilles iøvrigt ikke sikkerhed ved almindelige forbrugslån, hvor et lille lån for en lavtlønnet og uden om banken typisk koster 800 kr i stiftelse og 16% debitorrente. Så din anbefaling afspejler på ingen måde hvad det koster at låne uden sikkerhed.

Min anbefaling om at indgå en afdragsordning med dem han skylder penge, stiller trådstarter lang bedre, da morarenten ved lov er begrænset til Nationalbankens officielle udlånsrente + 8 %. Eller noget i den stil.

Hej Karsten, jeg har slettet mine indlæg. Beklager meget. Ha en god dag.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :) nogle gange er det bare ikke nemt og så forsøger man desperat efter hjælp..

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tog overhånd for lang tid siden og har derefter kæmpet for at komme helt på højkant igen efter den tur. Har solgt alt hvad der kunne sælges af værdi, arbejder hårdt osv. Det er ganske rigtigt at jeg har kæmpet for at kunne låne via banker osv men uden held desværre og jo banker og lån siger efterhånden fra desværre - istedetfor at hjælpe når man rækker hånden ud INDEN det går galt så er der ingen hjælp at hente desværre. De er ikke super glade hvis ens indtægt ikke er ret stor.

Jeg har lavet afdragsordninger som jeg overholder så er på rette vej igen men i denne mdr mangler jeg så det der skal til for at kunne have til mad og de sidste regninger. Hvis jeg ikke kan skaffe/låne de penge nogle steder er det bare en ond roulette der fortsætter, hvis jeg ikke får betalt regningerne eller får mad er det bare en ond cirkel der desuden bare vokser større med problemer. Jeg har kæmpet længe og er nu endelig ved at nå målet. Er også blevet rådet til bare at kunne have ignoreret min gæld, skifte bank, oprette en konto og bare smutte fra det hele men har en holdning om at hvis man selv har skabt problemerne så skal man også selv sørge for at komme ovenpå igen.

Har ingen muligheder overhovedet ellers havde jeg selvfølgelig valgt det istedetfor at skrive her, Jeg har ikke familie el a ellers havde jeg benyttet mig af det - så nogle gange er tingene bare nemmere for andre end som så.

Mit eneste håb er at der er en venlig sjæl som læser dette og som tror på mig selvom jeg ikke kan stille en garanti, hvis jeg kunne det så havde jeg nok "solgt" denne garanti.

Alt godt kommer til den der hjælper, sådan er jeg selv - ville bare gerne ønske der var en venlig sjæl!

Ved godt det er mange penge - 4000,- kan også gøre det, så er det min husleje der ville blive betalt så jeg undgår at blive smidt ud og så lidt til mad.. det er det vigtigste pt hvis nogle melder sig. Det er en selvfølge at jeg vil afdrage m 500 pr mdr og en aftale både mundtligt og skriftligt er bindende også hvis personen ikke overholder, så er låneren godt stillet og skal nok få sine penge igen hvis personen skulle være bekymret så selvfølgelig er ærlighed det som man kommer længst med.

Det er bare en arm jeg strækker ud, vil aldrig igennem denne tur igen, så vær sød at skriv hvis nogle har denne mulighed for at kunne undvære ihvertfald 4000. God aften

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For at være helt ærlig så tror jeg at du ville have større chance for succes hvis du spurgte om du måtte få 4.000 eller 8.000 kr.

Hvordan vil du kunne afdrage dit lån?

Du bliver ved med at skrive at banken ikke vil låne dig penge fordi du tjener for lidt. Det er altså ikke rigtigt! Banken vil ikke låne dig penge fordi du dit forbrug ikke hænger sammen med din indtægt.

Få styr på dine udgifter. Så længe du har et for stort forbrug bliver det ALDRIG bedre. Og da slet ikke ved at låne sig ud af problemerne.

Du må gerne give mig 1 stjerne, jeg skriver ikke dette for at svine dig til, men fordi jeg synes det virker ret vanvittigt at tro at alt bliver godt fra næste måned bare fordi du låner lidt penge nu. Det er vist det der hedder at tisse i bukserne for at holde varmen.

HVIS du skulle låne 8.000 kr, så tror jeg med det du har fortalt at du skal regne med at betale MEGET mere end 9.000 tilbage. Den der skulle låne dig pengene ville jo tage en KÆMPE risiko og ville vel nærmest være nødt til at en ublu rente for at kunne forsvare risikoen.

Hvor om alting er, så held og lykke med det hele. Håber du får styr på det.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så spørger jeg hermed om 4000 kr?

Jeg kan afdrage med 500,- pr mdr. Det er det eneste jeg kan tilbyde for at det ikke bliver for stramt.

Denne tur her for mig har været en ordenlig omgang, har også lært en del af den så jeg skal bestemt ikek dette her igennem igen - nu prøver jeg bare ihærdigt at overleve så jeg kan se realistisk på det. HVIS jeg kan låne dem ser det forfugtigt ud fra næste mdr af. 

Jeg kunne aldrig finde på at spørge om dette her hvis alt var kaos for mig og jeg ikke havde fundet en vej ud, mvh og tak fordi I skriver!

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også lært en del igennem min gæld her! Har selvfølgelig skåret ALT ned til det mindste på budgetten, bor så billigt som muligt, har intet købt til mig selv udover mad i et år altså ingen fornøjelser, solgt alt af værdi osv.  Det har været en hård omgang men valgte dette for ikke bare at lukke øjnene for noget man selv har skabt. Jeg ville ønske at jeg havde været dette foruden men omvendt så lærer man noget af det og det man lærer tager man så med på vejen fremad igen så man istedet kan nyde den fornøjelse på et tidspunkt KUN at købe hvis nødvendigt, spare op, få en sikkerhed osv osv. Nogle gange tager livet bare en uventet drejning hvor man ikke selv er herre over tingene og det kan ske for selv den bedste har jeg nu erfaret. - Beder igen, hvis nogle kan undvære 4000,- med afbetaling 500 pr mdr så skriv venligst, tak

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lån tilbud til billige Rate. Ansøg hvis de er interesseret.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)