Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Menneskemad.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og er ved at starte en webshop med salg af økologiske fødevare. Til at starte med bliver det kun kød. F.eks. oksekød, svinekød og fjerkræ.

Jeg har ikke kunne finde et ledigt domæne som hedder noget med"øko" som jeg har lyst til at hedde. 

Men hvad synes i om domænet menneksemad.dk ? (Domænet er købt men er ikke aktivt)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min helt personlige mening om domænenavnet menneskemad.dk er ikke god - der er et eller andet usmageligt i navnet, og man føler sig pludselig som en race - som vi godt nok også er, men for mig, så lyder det ikke rart. Ved godt det kan være svært at finde ledige domænenavne, som man ønsker at bruge, men jeg synes du skal bruge lidt mere tid til at finde et andet :)

Al mulig held og lykke med projektet

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes domæne navnet er okay og det er også lettere at søgeordoptimere domæner uden danske bogstaver som  æ ø å i domæne navnet, så der er en fordel der også 

men måske er der bedre ideer hen ad vejen jeg ved det er svært at finde et rigtigt rigtigt godt domæne navn 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med økoslagter.dk? Det er ledigt.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

økød.dk

øgrønt.dk

øfrost.dk

økokød.dk / ømad.dk er taget men ser ikke aktivt ud, kontakt eventuelt DK-hostmaster og hør om ikke registreringen kunne tilfalde nogen som har tænkt sig at bruge domænet.

Er enig i at "menneskemad" er et ret dårligt navn. Så ville det være bedre at forsøge at bygge et brand op omkring et tilfældigt mærkeligt ord (Levevis, Svanemærket, Den Blå Krans, Budget).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dit input PashminaWear. jeg har straks købt økoslagter.dk, oekoslagter.dk økoslagteren.dk oekoslagteren.dk.

Jeg må skylde dig en grill-kasse når jeg kommer i gang ;o)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Glad for at du kunne bruge det :) Held og lykke med projektet.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)