Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg står og skal have designet en ny webshop, logo og design. 

Det er vigtigt at shoppen er fleksibel dvs. at man løbende kan sætte ny funktioner på den efterhånden som behovet opstår. Desuden skal den ikke være låst til en udbyder ( som f.eks. dandomain). Og jeg skal have den fulde rettigheder over siden så jeg kan tage den "under armen" og flytte den til anden udbyder. Desuden skal SEO naturligvis tænkes ind fra starten af.

Er der nogen der kan anbefale nogle bureauer der kan varetage den opgave på en professionel måde ? De må også gerne have kendskab til markedting.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa :-) 

Hvis du ønsker din helt egen løsning, så vil jeg anbefale dig en open source løsning. Vi udarbejder alle vores kunders webshop i WooCommerce (WordPress CMS). Her giver vi vores kunder muligheden for at tage den fuldstændige kontrol over løsningen efter lancering. Vi bistår med en fuld oplæring i forhold til redigering af indhold, behandling af ordre samt hvad der ellers medfører i forbindelse med at drive en webshop anno 2016. 

Du kan læse mere om vores webshop-løsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop - Endvidere kan du se et bredt udvalg af vores kunders løsninger på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Første step er at vi tager en uforpligtende dialog omkring dine konkrete behov. Herigennem vil jeg hurtigt kunne danne mig et endeligt overblik over omfanget, samt hvorledes vi kommer i mål sammen. Kontakt mig direkte på tlf. 69 69 11 34 eller. pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk

I forhold til online markedsførering: Vi er Google Partner, og står for annoncering på Googles platforme og formater igennem Google AdWords annoncering med tilhørende muligheder. Endvidere hjælper vi vores kunder på Facebook og på lignende sociale medier. Vi kan bistår med tekst og grafik efter behov. 

Håber at vi som bureau har fanget din interesse, og at jeg høre fra dig. Jeg sidder i hvertfald klar :-) 

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg har for nylig for lavet min hjemmeside hos firmalinket.dk. De er super søde og gode til, at forstå hvad jeg vil have. Samtidig med at de også lige kommer med in-puts og andre ideer til at løse opgaven på. Derudover arbejder de også med SEO og kan rådgive i forhold til markedsføring, så det kan klart anbefales, såfremt du ønsker en samlet løsning. :) 

Ellers vil jeg da lige slå et slag for mig selv, da jeg arbejder med SEO og markedføring. Det kan jo evt. være en god ide, at få lavet designet og finde en ekstern markedsføringskonsulent til øvrige opgaver ;)  

Ha' en rigtig dejlig dag :) 

/Anita 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidevarerep.dk:
Jeg står og skal have designet en ny webshop, logo og design.

Jeg vil også anbefale WordPress til dig, da du gerne vil have en open source mulighed. Der er også Magento og Prestashop, som du kan kigge nærmere på, men jeg ved ikke det store om de to sidste webshopplatforme.

Prisen kommer an på, hvad det helt præcis er, at du gerne vil have. For man kan designe en hel webshop til dig i alle systemer, og det er en meget dyr løsning. Med WordPress (WooCommerce) kan du købe en masse temaer, som kun skal opsættes og ikke designes. Ulempen er, at du får et tema, som ikke 100 pct. kan det, som du gerne vil have, at det skal kunne. Dog kan du komme ret tæt på 100%, da man godt selv kan gå ind og lave ændringer osv.

Hvis du vil have et tilbud på en WordPress webshop eller snakke mere om dine muligheder, kan du bare sende mig en privat besked.

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tak for jeres hjælp. Jeg vil kontakte nogen af jer i nærmest fremtid.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Top Lyd og Lys Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan hjælpe dig med en professional hjemmeside i wordpress, hvor du kan helt frit vælge tema og hvordan den skal se ud til ikke mange penge. 

Du kan kontakte mig på kontakt@ar-webdesign.com så finder vi en god løsning til ikke mange penge.

Hilsen

AR Webdesign

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Vi laver løsninger i Prestashop, Magento og Wordpress. Jeg vil klart anbefale dig en Prestashop løsning som har alt der skal til at køre en god webshop fra starten. Indhold kan bl.a. ændres ved drag and drop systemet som er indbygget, der er rabat kuponer og utallige muligheder for at lave prisregler og varianter osv. Desuden er selve systemet nemt at oversætte til andre sprog og har fra start mulighed for flere sprog som downloades i sprogpakker via admin panelet, det er også muligt at oversætte en hvilken som helst linje i shoppen manuelt via admin.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på kim@cyberdata.dk hvis du vil høre mere, vi har i øvrigt meget lave time priser, men giver også gerne et fast tilbud på opgaven.

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 35
Fra  TIAGRO Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvidevarerep

Vi er mere end klar på at give dig et godt tilbud på en gennemført, SEO venlig og fleksibel webshop. 

Kontakt mig pr. mail, kontakt@tiagro.dk.

/ TIAGRO 

TIAGRO - Vi producerer digitale løsninger til private og virksomheder! 

Se mere på www.tiagro.dk 

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 46
Fra  Treemy ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)