Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Funktionærloven

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :


Les prêts personnels sont une partie du crédit à la consommation. Caractéristique pour le prêt personnel est qu'il ne soit pas affecté à un projet spécifique et son utilisation est donc libre. Mais le principe est le même que les autres crédits: une organisation vous donne un certain montant que vous devez payer chaque mois avec intérêt. prêteurs Selon les prêts personnels peuvent être appelés également: crédit classique, crédit personnel, les prêts ou les prêts personnels amortissables. Mais quel que soit le nom, ce sont les mêmes conditions qui seront à votre disposition. S'il vous plaît nous contacter pour vos demandes de prêts entre particuliers d'un montant de 5 000 euros à € 5.000.000 pour toute personne ayant besoin de financement veroniquelefleuve@gmail.com

Fra Odense
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Lige som noget det første så er det ikke som bijob jeg vil starte op. Jeg vil satse 100 % på min ide og springe ud i det, men derfor inden jeg gør det vil jeg jo gerne være sikker på at der er nogen der vil sælge mig deres produkter. Det er sådan at i møbelbranchen så er der mange af de store kæder der har meget magt og det betyder at producenterne kun vil sælge hvis man er i en kæde, men hvis jeg ikke spørger dem så får jeg det jo ikke afvide. Jeg kan sagtens se at man skal være loyal overfor sin arbejdsgiver, men jeg tænker bare på hvad gør andre som gerne vil starte noget op de har erfaring med og hvor de er i branchen i forvejen.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens forstå hvad du mener John, da jeg arbejder i en stor kæde og de har de fleste producenter i danmark hvordan kan jeg så finde ud af om jeg kan købe nogen produkter hvis jeg ikke kan spørg leverandøren. Hvad gør andre som er i samme branche som de har erfaring med og som vil starte selv?

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den er sgu ikke nem. På den ene side skal du være loyal over for din arbejdsgiver, men på den anden side er du jo nød til på en eller anden måde komme i kontakt med leverandøren.

Regner du med at starte alene op? Du kunne jo alliere dig med en samarbejdspartner og lade vedkommende tage kontakten - det er stadig på kanten, men mere sikkert for dig.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var selvfølgelig en ide at finde en partner, men min plan var nu at starte :-).

Tak for du tog dig tid til at hjælpe

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)