Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedst betalte sælgere?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude Amino,

Er der nogle der ved hvilke slags sælger der får den bedste løn i Danmark, hvilke branche er det indenfor?

Jeg kan jo ligge ud med at sige at man som telefonsælger kan få en stabil løn på omkring 60.000 hvis man er dygtigt (Til erhverv) helt op til 100.000 hvis man har en heldig måned.

Glæder mig til at se hvad i har hørt eller oplevet derude :)

Venlig Hilsen,
Anders Simonsen.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

god løn som telesælger, har aldrig før hørt om lønninger på det niveau som telesælger.

Assurandører kan godt tjene omkring en million (fosikringssælgere)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvor bredt du vil definere sælger, ja så ligger bankfolk indenfor aktier, valuta i den høje ende - Kan sagtens være millioner ( hvoraf størstedelen er bonus) :)

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du meget gerne definere bedere, hvilke job er det specifikt vi taler om her, det er jo ikke lovligt at sælge aktier som i de gør i wulf of wallstreet. Hvilke bonusser kan man som bankmand få? Er der tale om bonus for hver gang man udsteder et lån eller hvordan?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thesound:
Det må du meget gerne definere bedere
 

Ansatte i bankernes valuta/aktieafdelinger...

Der er ikke tale om lån, men som jeg skriver aktie / valuta handel

Rådgivere/sælgere indenfor disse emner

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Thesound:
Det må du meget gerne definere bedere
 

Ansatte i bankernes valuta/aktieafdelinger...

Der er ikke tale om lån, men som jeg skriver aktie / valuta handel

Rådgivere/sælgere indenfor disse emner

Kan tilføje at de handlere "sælgere" der passer de særligt store formuer som for feks banker og investeringsforeninger kan lande en særdeles høj bonus når de har medgang. Mange millioner pr år

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan bekræfte at man som "telesælger" kan hive over 100.000 kr. ind om måneden... derfor jeg ikke helt kan lade det være :-)

Man skal bare holde sig til gode produkter som faktisk gavner, så er det ret let - samtidig giver det en kanon følelse når man ser kundernes forretninger få et kæmpe boost.

Mit bedste råd, lyv aldrig nogensinde og tal ikke eventuelle konkurrenter ned... bare forklar hvad du kan og lad dem selv bestemme og så max 2-3 opfølgninger, så har du en super fremtid indenfor faget.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

startløn sælger tjekket jeg med denne her side og det ser ud til det er forsikring sælger der har den højeste startløn i sælger branchen efter overenskomsten http://www.jobindex.dk/tjek-din-loen/assurandoer med 43370 kroner om måneden er deres startløn ,

nå sad lige tjekket jobs og jo findes andre brancher højere overenskomst løn såsom pilot med 89.200 topper listen men de er jo ikke sælger men sjovt sidde tjekke løn listen i danmark og sjovt nok er det ikke skrivebors arbejde der giver den højest løn 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Assurandører får meget lidt provision i dag. De har en høj startløn, da deres svære uddannelse på Forsikringsakademiet også skal komme dem til gavn, når de nu har tilegnet sig den viden og brugt så mange ressourcer på det.

Før i tiden (læs: før 1985) fik assurandører i Statsanstalten for Livsforsikring (i dag Danica) som regel lille eller ingen fast løn, men skulle tjene pengene ved salg. Det havde den konsekvens at nogle assurandører tjente mere end topdirektørerne i forsikringsselskaberne og det blev direktøren selvsagt misundelig over. Så ved et trylleslag omlagde man lige pludselig alle bonus og provisionsordninger, sådan at en assurandør aldrig kunne tjene samme gode løn som før i tiden. Det pissede de bedste af, så de blev selvstændige rådgivere og andre forlod bare branchen.

Så når du læser 43.000 om måneden, så afspejler det højst sandsynligt en ordinær løn + pension men uden mulighed for særligt meget ekstra.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)