Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpresstema uden indbyggede SEO muligheder / SEO plugin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle. 


Jeg er fotograf og skal lave en ny hjemmeside og har derfor netop købt det flotte wordpresstema Oshine. Efter jeg er begyndt at sætte det op, har jeg opdaget, at der ikke er mulighed for at indtaste SEO, som i mit gamle tema.

Ejerne af Oshine skriver således: "There aren’t any built features for SEO, we recommend SEO by Yoast Plugin, and the content will be scanned by the search engine robots. The only know limitation thus far is that the plugin is not able to scan the keyword in the backend, which is generally used to know if the keywords are sufficiently placed. However this does not affect the google bots and other search engine robots can read the content in the front end, so it has no effect on your actual SEO." En kunde svarer: "I made the page using BE page builder but the plugin SEO by YOAST doesn’t read the contents created using BE page builder."

Temaet opbygges ved det såkaldte 'BE page builder', og tekster skrives derfor ikke direkte på hver enkelt side. Virker SEO plugins som Yoast eller hvordan skal jeg forholde mig til det? Jeg vil gerne kunne lave god SEO og kunne blive fundet på google. 


Jeg håber I kan hjælpe mig! På forhånd tak. 

Mvh Katharina

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katharina 

SEO by YOAST virker fint med Visual Composer, som stort set ham samme funktionalitet som BE page builder. 

Er det ikke hurtigt at finde ud af? Implementer SEO by YOAST og lav en hurtig test :-)  

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar. Det lyder jo godt :) 

Hvordan laver jeg en hurtig test?


Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsætter SEO by YOAST og tilgår en underside hvorefter du definere et fokusnøgleord. Så kan du se hvorvidt teksten læses som normalt :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)