Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på min første webshop - Modernbubbles

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 16
Indlæg ialt: 3
Fra  www.ModernBubbles.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med amino'er.

Jeg har netop launchet min første webshop, www.modernbubbles.dk, og i den forbindelse vil jeg rigtig gerne høre om der er nogen der kan tage et kig på den, og give mig noget konstruktiv feedback herpå?

Jeg handler udelukkende med premium Cava, mousserende vin fra Spanien, indtil videre, men ambitionerne er naturligvis større, budgettet er bare ikke lige i øjeblikket. :-)

Shoppen er lavet i Shopify, men har stået 100 % for opsætning og alle oversættelser selv, så hvis der er noget som ikke spiller, eller noget som er oversat forkert, vil jeg sætte umådelig stor pris på, hvis jeg kunne få en smule feedback. Alt hjælper, stort som småt.

Jeg håber på I vil kigge forbi, og give mig et par kommentarer med på vejen.

De bedste hilsner,
Rasmus Darre
Ejer, Modern Bubbles

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig gode produktbeskrivelser og det ser også ud til at du har arbejdet en del med SEO. Til gengæld ser det ikke ud til at du har gjort meget ud af designet som jeg synes er gråt og kedeligt. Produktbillederne er heller ikke super. De virker uskarpe og man kan se reflekser fra flashen.

På forsiden og kategorisiderne er der en knap som hedder "køb", men den sender mig videre til produktsiden. Jeg havde forventet at varen blev puttet i kurven. 

Facebook ikonet er fadet helt ud og meget svært at få øje på.

Men lækre produkter du sælger :)

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

okay webshop

billederne husk titler og tags derved kan findes i google billedet søgning 

husk brug h1 overskrifter siden og h2 det giver også seo

frem med likes til din facebook firma side og del siden og få google plus siden 

jeg synes designet det er lidt gråt og kedeligt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dine inputs, og fordi du har brugt tid på at klikke rundt på min side - Det betyder alverden som nystartet, at der er nogen som vil give lidt feedback! :-)

Jeg må se hvad jeg kan gøre i forhold til dine fine kommentarer, men ja, der er da lige lidt der skal ændres, for den spiller helt... :-)

Endnu engang tak for input, og du må have en fremragende dag!

De bedste hilsner,
Rasmus

Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback, Mikael - Det betyder alverden, at få nogle kommentarer omkring design og SEO!

Jeg skal lige høre "h1" og "h2" - Hvad er det nu lige det er? :-)

Titler og tags på billeder, tjek - Det må jeg lige se hvordan jeg gør via Shopify, men super input!

Har du gode erfaringer med Google Plus? Jeg kender intet til det, og ved ikke hvor stor kundebase man kan finde via denne for for markedsføring...

Dine kommentarer omkring design er taget til efterretning, tak. :-)

Du må have en fremragende dag.

De bedste hilsner,
Rasmus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

noartrading:

Mange tak for feedback, Mikael - Det betyder alverden, at få nogle kommentarer omkring design og SEO!

Jeg skal lige høre "h1" og "h2" - Hvad er det nu lige det er? :-)

Titler og tags på billeder, tjek - Det må jeg lige se hvordan jeg gør via Shopify, men super input!

Har du gode erfaringer med Google Plus? Jeg kender intet til det, og ved ikke hvor stor kundebase man kan finde via denne for for markedsføring...

Dine kommentarer omkring design er taget til efterretning, tak. :-)

Du må have en fremragende dag.

De bedste hilsner,
Rasmus

h1 og h2 er overskrifter i teksten og der er også h3 h4 h5 h6 det betyder meget i seo at lave disse overskrifter , det burde man kunne lave når man skriver tekst i alle cms systemer og så er teksten også endnu nemmere at læse når man starter med en overskrift i teksten

google plus er meste for seo men betyder meget da det er googles eget , så det er markedsføring at have den på siden tilhænger på siden plus profil fordel men mest seo 

denne her side har jeg brugt lidt til  seo tjek min side  http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering/  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din feedback, Mikael!

Jeg vil se om jeg kan implementere nogle af dine forslag og kommentarer.

Du må have en rigtig dejlig dag, og endnu engang tak! :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)