Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophavsret på bogforsider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er ved at starte en virksomhed, hvor jeg vil lave nye materialer af gamle bogforsider. Jeg fjerner de tykke for- og bagsider fra bøger og laver nye materialer heraf (udenover disse for- og bagsider er der altid et 'smudspapir', hvorpå forfatter og titel er skrevet). Der er tale om bogforsider med grafiske mønstre, som går igen mange gange - fx kan flere 1000 bøger præcist den samme for- og bagside. Således står der ikke forfatter og bogtitel på for- og bagsiderne jeg har tænkt mig at bruge. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvorvidt jeg blot kan bruge disse for- og bagsider uden at komme i problemer med ophavsret af mønstrene. Er der nogen, der har en idé om dette? Jeg håber, at nogen kan give mig et svar :) På forhånd tak!

Hilsen Julie

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grafikken eller fotoet på en forside og bagside af en bog, tilhører enten en fotograf, en grafiker, forfatteren eller forlaget. Så du kan ikke anvende dette, uden at der opstår problemer på den ene eller den anden måde desværre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for svar.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)