Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forespørgelse om et abonnement for betalingssystem

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Best Forever Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg har undersøgt for, hvis der er det rette betalingssystem, hvor man kan tilknytte de funktioner jeg har aftalt med i forvejen, kan jeg kun finde hos ePay.

ePay har selv disse funktioner som: Dankort, Visa/Dankort, eDankort, International kreditkort, Diners Club, Discover, iDeal, Viabill, Klarna, Cashback, Forbrugsforeningen, Brandts Gavekort, Danske Netbank, MobilePay Online, og PayPal.

Jeg vil gerne vide, om der er en betalingssystem bedre end ePay, så kan jeg benytte dem i stedet for. Det er fordi andre selskaber ikke har disse funktioner som ePay der har den service med OK priser. Men andre selskaber har ikke alle funktionerne, desuden er deres priser endnu dyrere end jeg har set i nogensinde.

Jeg håber på at høre noget fra jer snarest muligt.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Samir

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Best Forever Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hos QuickPay har ikke alle betalingsmåder som ePay der har.

Jeg har selv prøvet hos DIBS, og det har de heller ikke, desuden koster oprettelsen 10995 kr. udover tilvalg og ydeligere funktioner.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

hvilke konkrete betalingsformer mangler du da ? - og hvor mange af den slags transaktioner har du om året ?

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det være en ide at starte et sted, nok er der ikke alle korttyper, men det er en rigtigt god start? Kommer det så til at gå rigtigt godt, så brug pengene på den kortudbyder som tilfredsstiller dig 100%.

Bruger QuickPay er er ganske tilfreds.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg føler mig ret overbevist om at hvis QuickPay oplever en efterspørgsel efter en given ting, så implementeres der også support for det. Det har jeg fra relativt troværdig kilde :)

vh

thomas jensen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)