Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger mentor/sparringspartner indenfor online markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er pga. en arbejdsskade i gang med omskoling, da jeg ikke kunne fortsætte i mit gamle arbejde. Jeg vil gerne arbejde med online markedsføring og har været så heldig at få en praktikplads med mulighed for fastansættelse hos Dansk Bilagsservice. Her har jeg fået ansvar for opbygning af deres nye hjemmeside og efterfølgende online markedsføring. Jeg har deltaget i flere kurser og webinarer samt læst flere bøger om emnet, så jeg ved hvad det handler om. 

Det jeg søger er en person, som vil være min mentor/sparringspartner/læremester og som vil afse tid til at rådgive/hjælpe mig når spørgsmålene melder sig, samt dele ud af sin viden. Jeg bruger en del af min fritid på at læse/se videoer om online markedsføring, men nogen gange opstår der problemer/spørgsmål, som jeg ikke altid kan finde svar på. Derfor vil det være fedt med en man kan spørge til råds og hente lidt hjælp hos. 

Kunne du tænke dig at dele din viden med mig, så vil jeg blive glad. Jeg ved godt at online markedsføring er et bredt emne og at man ikke kan mestre det hele. Derfor vil jeg med glæde tage imod dine gode råd selvom du måske kun har erfaring med en, to eller flere områder indenfor online markedsføring. 

Mvh

Kim

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at skrive til mig. Jeg vil ikke love at jeg kan svare på alt, men jeg kan komme med det jeg har - det kan jo være at vi kan lære noget af hinanden.

Jeg er uddannet markedsføringsøkonom, og sidder pt. i fast job hos Dansk Supermarked, hvor jeg er med til at vedligeholde Bilka.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det lyder godt at du vil dele ud af din viden. 

Jeg prøvede at sende en PB, men du har ikke slået den mulighed til. Du kan jo lige smide mig en PB, så vi kan snakkes ved.

Kim

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)