Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmodul med mulighed for reservering af depositum

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er igang med at etablere min nye virksomhed, Sprøjtespartel.dk, hvor vi udlejer Wagner sprøjtespartel anlæg til håndværkerne i DK.

Anlæggene skal bookes og betales via Sprøjtespartel.dk.

Til hjemmesiden skal jeg bruge et booking system med betalingsmodul og mulighed for reservering af depositum.

Er der nogen der kender til noget brugbart for mig??

På forhånd tak,

De bedste hilsener 

Lasse Svendsen

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Med almindelig kortbetaling via f.eks. QuickPay, kan du hæve betalingen og senere refundere hele eller dele af beløbet.

Så en almindelig webshop (f.eks. Wordpress WooCommerce) + betalingsløsning kan sagtens bruges.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se en liste med betalingsløsninger på kortgebyr.dk :)

Tilmeldt 27. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten er det korrekt det du siger? Hvis du lægger 4000 til regningen bliver der pålagt 1000kr. i moms, normalt vil det blive trukket tilbage uden problemer men hvis der er skader for 1000 kr., så vil man skulle betale 3000 tilbage plus 1000 i moms, det tror jeg ikke du kan (det er 33% i moms) og ellers pålægger du kunden at betale moms af en erstatning på brugte varer - det skal han ikke.

Vil det ikke give problemer?

Når det er sagt så har jeg svært ved at tro det skulle være et problem det ikke er løst af de normale betalingssystemer, har en fornemmelse af at du bare ikke har været ude i krogene i dit software endnu...

Hvis du taster en pris på 500 ind i dit kasse system og du skriver at kunden betaler med 3000, så skal du betale 2500 tilbage. Undlader du at betale tilbage bør dit regnskab sige at der er en difference på 2500 for denne kunde. Når han leverer varen tilbage åbner du hans konto og betaler 2500 tilbage hvorefter der er balance igen. Således har du bare brug for at regningen udskrives og der er påført differencen.

Giver det mening?

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Karsten er det korrekt det du siger?

Ja, jeg er 100% sikker på at det ikke er noget problem. Der findes et hav af plugins / moduler til booking.

Der ud over skal der mig bekendt ikke afregnes moms af et depositum eller en eventuel erstatning, så jeg har meget svært ved at forstå dit eksempel.Smile

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)