Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv med øv på. Hvor finder man finansiering på 36 timer

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Fra  KDes Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor mange af jer der begynder at udlægge jeres privatøkonomi eller forretnings-økonomi i en offentligtråd - det gør jeg ikke.

Derud over så gik mit indlæg primært på en frustration over en bank som jeg ikke mener har ageret fair - som jeg skriver i et tidligere svar.

Jeg mener ikke det er konstruktivt at snakke om at skrælde eller lignende - når først man, som jeg skriver har haft en lang dialog med banken og så de alligevel vil have undersøgt mere, så er det nok ikke fordi man ikke har vredet sin privatøkonomi ret kraftigt allerde for at få ender til at mødes.

MEN igen som jeg skriver i et tidligere svar, så var mit indlæg her mere et spørgsmål om  at få luft for en kæmpe frustration over en bank, som 36 timer før der skulle have været skrevet en kontrakt under som der var givet mundtligt tilsagn til at underskrive fra alle sider alligevel vælger at trække i nødbremsen.

Endeligt skal det siges at overskriften på indlægget ikke er mit - spørgsmålet om finansiering er blevet tilføjet af admin - jeg skrev blot ØV øv med ØV på - resten står admin for...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Klemme Design

Mangler du stadig financiering ?  Så prøv at kontakte Jens Haar fra firmaet advisement, Han er super dygtig til at forhandle med banker  www.advisement.dk.

Jeg har selv brugt ham med stor success. 

 

Hilsen

Ravn

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Klemme Design:

Jeg ved ikke hvor mange af jer der begynder at udlægge jeres privatøkonomi eller forretnings-økonomi i en offentligtråd - det gør jeg ikke.

Derud over så gik mit indlæg primært på en frustration over en bank som jeg ikke mener har ageret fair - som jeg skriver i et tidligere svar.

Jeg mener ikke det er konstruktivt at snakke om at skrælde eller lignende - når først man, som jeg skriver har haft en lang dialog med banken og så de alligevel vil have undersøgt mere, så er det nok ikke fordi man ikke har vredet sin privatøkonomi ret kraftigt allerde for at få ender til at mødes.

MEN igen som jeg skriver i et tidligere svar, så var mit indlæg her mere et spørgsmål om  at få luft for en kæmpe frustration over en bank, som 36 timer før der skulle have været skrevet en kontrakt under som der var givet mundtligt tilsagn til at underskrive fra alle sider alligevel vælger at trække i nødbremsen.

Endeligt skal det siges at overskriften på indlægget ikke er mit - spørgsmålet om finansiering er blevet tilføjet af admin - jeg skrev blot ØV øv med ØV på - resten står admin for...

dit indlæg hørte mere med i cafe og hygge selv om negativt ikke er hygge , men du ønsker mere frustrationer ud http://www.amino.dk/forums/17.aspx

Du har oprette i som spørgsmål , hvis bare ønsker ud frustrationer kan du låse indlægget admin har gjort korrekt når oprette der hvor du har 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Klemme Design:
Jeg ved ikke hvor mange af jer der begynder at udlægge jeres privatøkonomi eller forretnings-økonomi i en offentligtråd - det gør jeg ikke.

Det mener jeg nu heller ikke der er nogen der har bedt dig om.

Klemme Design:
Derud over så gik mit indlæg primært på en frustration over en bank som jeg ikke mener har ageret fair - som jeg skriver i et tidligere svar.

Det kan andre ikke gætte, du har oprettet tråden i kategorien "Hvordan får man lån og finansiering til sine ideer" så det giver god mening at der kommer forslag.
Mit råd til dig er stadig at lade være med at agere surt over der er nogen der vil hjælpe dig, ignorer bare forslagene hvis de ikke lige passer til dig, istedet for at blive sur over forsøgene på at hjælpe dig.

Klemme Design:
Endeligt skal det siges at overskriften på indlægget ikke er mit - spørgsmålet om finansiering er blevet tilføjet af admin - jeg skrev blot ØV øv med ØV på - resten står admin for...

Det er en af Aminos brugere (med optjente point) der har forsøgt at hjælpe dig, ved at ændre overskriften til noget sigende i forhold til dit indlæg og den kategori du har postet i.

Det er fint hvis et opslag på Amino kan hjælpe dig til at "få luft", men tænk hvis det nu også kunne hjælpe dig videre med din drøm ;-)

Held og lykke med projektet
/Brian

 

Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Fra  KDes Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er åbenbart dagen hvor jeg skal misforståes/mistolkes.

Jeg er ikke sur, jeg konstaterede blot at jeg ikke synes det var et konstruktivt forslag der kom fra Michael, ilyset af at det jeg reagerede over var en bank, og at jeg i svaret på indlæg nr 2 til mit indlæg skriver at emnet er rejst hvor det skal og at indlægget nok mere skal ses som frustration.

Det er det eneste jeg har sagt, og det er ikke surt ment - længere er den ikke fra min stol.

Samtidigt skal jeg naturligvis beklage at jeg har placeret indlægget forkert - skal ikke gentage sig.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Klemme Design

Mangler du stadig financiering ?  Så prøv at kontakte Jens Haar fra firmaet advisement, Han er super dygtig til at forhandle med banker  www.advisement.dk.

Jeg har selv brugt ham med stor success. 

 

Hilsen

Ravn

 

Du spilder simpelthen hvores tid ved at placer dit indlæg forkert.

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Klemme Design:

Det er åbenbart dagen hvor jeg skal misforståes/mistolkes.

Jeg er ikke sur, jeg konstaterede blot at jeg ikke synes det var et konstruktivt forslag der kom fra Michael, ilyset af at det jeg reagerede over var en bank, og at jeg i svaret på indlæg nr 2 til mit indlæg skriver at emnet er rejst hvor det skal og at indlægget nok mere skal ses som frustration.

Det er det eneste jeg har sagt, og det er ikke surt ment - længere er den ikke fra min stol.

Samtidigt skal jeg naturligvis beklage at jeg har placeret indlægget forkert - skal ikke gentage sig.

hvorfor så ikke svaret på ham med kvik lån , det er jo ikke 100.000 kroner du kan låne der og så vidste vi at det er lidt større beløb vi snakker om

Du kunne hvis ønskede lidt konstruktiv  feedback skrive antal kroner i tråden , men fuldt op til dig hvor meget info du vil give , men jo mindre info, du giver i tråden jo dårligere feedback kan du få

jeg har dog forstået nu du meste bare ud med frustration end hjælp , nå ja så forkert overhovedet at jeg svarede i tråden, jeg trækker mig udad tråden nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er mig der har tilføjet teksten til din overskift idet en overskrift med bare øv øv øv ikke giver brugere herinde mulighed for at sortere, om det er noget de vil bruge tid på - i den katagori 

Du spørger helt klart selv i dit indlæg i helt eget afsnit:

"hvor finder man lige et nyt finansieringstilsagn på 36 timer ......."

og jeg synes det er relevant at det så står med i overskriften - ud fra Amino reglen Lav en tydelig overskrift så du kan få rigtig svar

Jeg troede faktisk det var et reelt behov for at få finansiering hurtigt og jeg ændrede bevidst ikke i den egen ØV med ØV PÅ..... - da jeg sagtens kunne se frustrationen - tilføjede bare dit spørgsmål som ekstra

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rolig nu :)

Skaden ved at oprette indlægget i en forkert tråd er begrænset.

Forvirringen kommer nok mest af at overskriften (i god mening, iøvrigt) bliver ændret til et spørgsmål, som trådstarter egentligt ikke stiller. "Hvor finder man lige et nyt fiansieringstilsagn på 36 timer....." er nok lige så meget en konstatering af de faktuelle forhold, som et spørgsmål.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

På den positive side kom der nogle konkrete forslag ud af det, som andre måske vil kunne bruge. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)