Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du styr på din online markedsføring? Få det for 499 kr. idag!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du følelsen af, at du ikke ved, hvor du er på vej hen? At du har et mål du vil nå, men du roder rundt i, hvordan du skal komme derhen? Her kan jeg hjælpe dig!

Jeg kommer fra Powerconsult. Vi er en virksomhed, som er igang med en helt ny forretningsmodel - Vi fandt nemlig ud af, at vi er vilde med den blødere del af online markedsføring.

Du ved, den del med lækkert indhold, visuelle vidundere, gode tekster, fantastisk service osv.

Så vi er igang med den helt store renovering, min partner og jeg.

Her kommer du ind i billedet!

Vi vil nemlig give alle aminoer et tilbud, som er svært at sige nej til. 

Du kan vælge imellem:

- Contentplan - Vi kigger på din blog, og finder ud af, hvordan din virksomhed kan blive tydeligere på Google. Vi giver dig fif, søgeord og meget mere!

499 kr.

- Social media strategi - Hvilke sociale medier skal du være på i forhold til din målgruppe? Hvornår skal du udgive, hvor ofte skal du udgive og meget mere..

499 kr.

- Markedsføringsplan - Vi kommer med forskellige tiltag, hvor du kan blive tydeligere online. Vi ser på din virksomhed som en helhed, og ud fra dette, kommer vi med innovative ideer til din markedsføring, som du kan vælge og vrage i.

499 kr.

Så er du klar til, at skabe en bunke POWER i din online markedsføring, så kontakt mig idag på cr@powercircle.dk, og lad os sende din virksomhed afsted i pendulfart! 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor flere tråde omkring samme emne? Hold dig gerne til en enkelt.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)