Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markedsføring

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har en jobportal, som henvender sig til unge mennesker under 18. Jeg vil derfor gerne have fat i arbejdsgiverne, som har virksomheder, der ansætter ungarbejdere. Jeg har indtil nu prøvet telefonsalg, dele flyers ud mm., og det virker; men jeg vil gerne føre yderligere tiltag? Har I nogle ideer? Jeg har online- og social media markedsføring i tankerne, men jeg vil gerne ramme SPECIFIKT arbejdsgiverne... :-)

Tak på forhånd.

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En ny jobportal kan jeg godt forstå er svær at starte op, da der jo er en del på det marked.

Koster det noget at lægge et job ind?
hvis ja, kunne det du skulle gøre den første annonce gratis(eller noget i den stil). Derved vil du måske hurtigere få fyldt din database op med jobs - og nye "kunder" og jobsøgere vil måske give portalen mere opmærksomhed, og derved vil der både komme flere jobsøgere og arbejdsgivere. Måske kunne det give en positiv sneboldseffekt.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Første annonce ER gratis. 

Brugerne - de jobsøgende - har jeg ikke problemer med at fange. De finder sig selv, ellers kan jeg markedsføre lidt på Facebook - intet problem. Det svære for mig er at få fat i arbejdsgiverne, altså dem, som skal have deres jobannoncer op. :-)

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har fat i de jobsøgende, kan du måske udnytte det.

Er der mulighed for at oprette et CV, jobprofil eller hvad der nu er relevant i den aldersgruppe?
Dette kunne give arbejdsgiverne et katalog over ung arbejdskraft i deres område - er kataloget stort nok, kan det være et markedsføringsparameter, som man kan tilbyde arbejdsgiverne. Er det gratis at oprette sig i kartoteket, skal der nok ikke mange markedsføringskroner til før det får en fornuftig størrelse.  

Hvad er det for en portal?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Vores portal er under udvikling; på den nye kommer de ting, som du snakker om. Lige nu er det bare en ´blog´, hvor jeg opretter indlæg, som er jobopslag. 

Her har du et linkhttp://jobtilunge.dk

Jobportalen er ikke som andre - den er for unge UNDER 18.

Den ide, som du snakker om er under udvikling!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Linkedin har jeg ret god succes med som markedsføringsplatform, når målgruppen er erhvervsdrivende.

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fedt!

En anden mulighed kunne være at tage kontakt til nogle af de store aktører inden for området som Bilka, Fakta, Netto osv. og tilbyde dem at lægge alle deres annoncer ind på din portal helt gratis, hvis bare de sender deres annoncer til dig eksempelvis på mail.

Så ved jeg godt, at du ikke tjener penge på lige præcis de kunder - men der vil være en del aktivitet på din portal i form af en lind strøm af jobopslag. Dette vil måske kunne få andre arbejdsgivere til at lægge deres annoncer ind på lige præcis din portal, i stedet for at bruge andre. Både fordi der er en del aktivitet og fordi "de store kæder bruger jobtilunge.dk".
Kan man få gang i lidt lemming-effekt på den måde, vil det jo være fedt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt,

Jeg er selv på LinkedIN, men jeg har ikke fundet det spændende endnu.... Jeg er lidt i tvivl om, hvordan man ´rammer´ andre erhvervsdrivende. 
Men tak for hjælpen!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en hjemmeside og folk skal tilmelde sig når den findes første side google kommer det hele af sig selv , det er ikke verdens hårdeste konkurrence ord dog jo det er om det mig eller dig der kigger på det om det er svært måske , hvis satser bare ordret ung job burde det være muligt med en god grundviden omkring seo , men kræver da lidt iværksættere passion slid arbejde komme der op

du kan ikke nøjes med telefon salg og flyer dele ud  vil jeg mene 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin... Det var sjovt...

Jeg har allerede en aftale med Dansk Supermarked Group, om at de får jeres jobannoncer eksponeret. :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)