Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er folk så bange for at fortælle om deres ide?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 27
Fra  Dropnlocal Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mødt en del som er bange for at fortælle om sin ide. Og jeg har selv været en af dem. Men lad mig bare sige det sådan, nu opsøger jeg ligefrem alle de mennesker jeg kan for at fortælle om mit koncept. Og ja - jeg får faktisk vildt meget ud af den feedback jeg får.

Så mit bedste råd til dig som iværksætter. Gør som jeg gjorde i dag - det var sjovt! Og yderst giveligt. Næste video jeg ligger op fortæller jeg om det jeg fik ud af det. 

Hvis du har en ide du ønsker at få ud i verden - så sørg for at abonner på mine videoer. 

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hvorfor er folk så bange for at fortælle om deres ide?

Fordi folk er bange for at ideen bliver stjålet fra dem og implementeret.

De tror ideen har værdi og derved er noget som skal skjules. De fleste forstår ikke at en ide egentlig ikke har nogen værd i sig selv. Det er eksekveringen af ideen på det rette tidspunkt som er afgørende. 

m.h.t. din video, så vil jeg forslå at klippe unødvendige dele ud, f. eks hvor du 'kaster' rundt med kameraet. :-)

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 27
Fra  Dropnlocal Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode pointer!

Jeg redigerer ikke videoerne da jeg ellers bruger for meget tid på det :-) Men det kan være det kommer.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

 

Hvad er det for en uskik at optage lave en Video mens man køre bil!  Er der overhoved ingen som tænker på færdselssikkerhed?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

 

Hvad er det for en uskik at optage lave en Video mens man køre bil!  Er der overhoved ingen som tænker på færdselssikkerhed?

ja og nej - man må jo også godt føre forretningssamtaler mens man kører - også i telefon, så længe den er håndholdt. Selv TV laver jo lange programmer hvor forretningsfolk eller politikere svinger en Tesla rundt i trafikken mens de filmes i samtale.

Man kan også have småbørn der skriger i barnesæde eller på bagsæde, men ja - man skal køre bil når man kører bil. Jeg tror mange idag synes det er lidt underholdende at noget flytter sig frem for man sidder ved et skrivebord eller TV studie (heraf TV valget). Jeg er lidt ambivalent - om det er værre end skrigende børn, skænderi med hustruen, forretningssamtalen med kunden eller chefen - Når man vælger ret tid og sted, og virker koncentreret også om kørslen.

Igår var det Jens Bjørn Andersen fra DSV der kørte Tesla på TV2 og blev interviewet og filmet, og jeg bemærkede i alle fald, at han var fuldt opmærksom på trafik, sidespejl og alt.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Fin video... Jeg synes det var fint, du ikke havde klippet det første ud ;-) ... Det er jo, hvad det er, en hurtig video på farten.

Som Søren skriver, så er folk bange for at fortælle om deres ide fordi de er bange for den bliver kopieret. Men - i sidste ende, hvis det bliver en succes, vil ideen blive kopieret anyways.

Ravn - Som jeg kan se det, sidder telefonen fast i bilen, og han har hele tiden øjnene på vejen, hænderne på rattet og gearstangen. Tror ikke det er farligere end at snakke med konen ved siden af. :-)

God dag!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian K. Sørensen:

Hej.

Fin video... Jeg synes det var fint, du ikke havde klippet det første ud ;-) ... Det er jo, hvad det er, en hurtig video på farten.

Som Søren skriver, så er folk bange for at fortælle om deres ide fordi de er bange for den bliver kopieret. Men - i sidste ende, hvis det bliver en succes, vil ideen blive kopieret anyways.

Ravn - Som jeg kan se det, sidder telefonen fast i bilen, og han har hele tiden øjnene på vejen, hænderne på rattet og gearstangen. Tror ikke det er farligere end at snakke med konen ved siden af. :-)

God dag!

Nej, det er netop det han ikke har!

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kiggede jeg lige et par af dine andre videoer, og de var ikke nær så slemme mht. 'spildtid'.

Så kommentarerne jeg gav ovenover er ikke generel men specifik for den første video :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian K. Sørensen:
og han har hele tiden øjnene på vejen

Han kigger da meget direkte ind i kemeraet, så der kan umuligt være opmærksomhed på vejen hele tiden.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:

Sebastian K. Sørensen:
og han har hele tiden øjnene på vejen

Han kigger da meget direkte ind i kemeraet, så der kan umuligt være opmærksomhed på vejen hele tiden.

Enig.

Jeg ville nok fjerne videoen fra YouTube for at undgå potentiel shit-storm i stil med realkredittens bidrags-sats forhøjelserne.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)