Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Jeansblog.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

fjerne volapyk i bunden af siden ,det ser ikke professionelt ud

udnyt 68 tegn som google viser og lav hver eneste titlen på siden unikt og ikke det samme ord

oversæt det på siden der står på engelske til dansk contact us med mere til dansk , siden er jo på dansk 

hvor er jeres cvr nummer sæt det gerne i fodnoten på siden 

siden virker mystisk det er godt med del tekst forsiden seo men hvorfor er der intet undersiderne og det linker over til er volapyk sprog siden virker ikke færdig til feedback 

husk h1 overskrifter siden og underoverskrifter h2 og h3 især det giver noget i seo 

brug plug in wordpress til social medier både link id og men jeg kan hellere ikke se facebook likes og del og google plus hellere ikke kan jeg se 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
siden virker mystisk det er godt med del tekst forsiden seo men hvorfor er der intet undersiderne og det linker over til er volapyk sprog siden virker ikke færdig til feedback 

Hej Michael,

Tak for din feedback!

Jeg er meget ny inden for det her, derfor er der noget jeg ikke fortår af det du skriver, men måske du kunne forklare mig det:

udnyt 68 tegn som google viser og lav hver eneste titlen på siden unikt og ikke det samme ord?

oversæt det på siden der står på engelske til dansk contact us med mere til dansk , siden er jo på dansk - Er dette vigtig? Synes bare ikke det ser så godt ud, som på engelsk:-)

siden virker mystisk?

husk h1 overskrifter siden og underoverskrifter h2 og h3 især det giver noget i seo - Hvad betyder dette?'

Jeg sætter pris du har brugt din tid på siden, men som jeg skrev, så er jeg meget ny, så skal lige forstå det hele:-)

BH

Miguel

Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.

Nej, jeg skriver ikke webtekster, er bare en helt almindelig begejstret - men kritisk - forbruger af bl.a. blogs:-)

Jeg vender tilbage til no. 1 Denim Blog når den er i luften:D

God vind!

Mette

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

mette247:

Når jeg begynder at læse, bliver jeg dog mere forbeholden: Under About Us er de første tre søjler stort set ens, I fortæller at I vil være den fedeste denim-blog på tre forskellige måder, men det er stort set det samme der står. For mig er det lidt ordgas, jeg føler jeg får noget reel info OM JER - jf 'About Us' . Når jeg går ind på en blog første gang, forventer jeg indhold fremfor en højgearet salgstale. Hvis man absolut vil skrive om hvor fed ens blog er, så gør det kort: FX " BLÅ DNA er vores sjæl. Vi lever og ånder for DENIM, urban lifestyle og vintage. Vi håber du kan mærke vores passion for denim og deler den. Alt det andet med alt i det gerne vil og vil være er for mig at se overflødigt (gem det til evt. annoncører, når I har mere indhold og traffik på bloggen).

Og så skal I læse korrektur på alt tekst. Der er mange stavefejl og grammatiske fejl = turn off for mig som læser.

Mette, jeg har rette lidt i siden og vil meget gerne høre din mening igen:-) Håber det er ok..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Miguel Calderon:

Mikael christiansen:
siden virker mystisk det er godt med del tekst forsiden seo men hvorfor er der intet undersiderne og det linker over til er volapyk sprog siden virker ikke færdig til feedback 

Hej Michael,

Tak for din feedback!

Jeg er meget ny inden for det her, derfor er der noget jeg ikke fortår af det du skriver, men måske du kunne forklare mig det:

udnyt 68 tegn som google viser og lav hver eneste titlen på siden unikt og ikke det samme ord?

oversæt det på siden der står på engelske til dansk contact us med mere til dansk , siden er jo på dansk - Er dette vigtig? Synes bare ikke det ser så godt ud, som på engelsk:-)

siden virker mystisk?

husk h1 overskrifter siden og underoverskrifter h2 og h3 især det giver noget i seo - Hvad betyder dette?'

Jeg sætter pris du har brugt din tid på siden, men som jeg skrev, så er jeg meget ny, så skal lige forstå det hele:-)

BH

Miguel

titlen er det der vises uden på google det er ikke meget brugvenlige titlen lige nu omkring hvad siden omhandler her titlen fra google af ikke meget intressant overskrifte derved meget få klik fra google

maksimalt 68 tegn og 60 tegn anbefales som det bedste seo af nogle og meta teksten 120 tegn til 160 tegn

Jeans Blog

jeansblog.dk/
5. jun. 2016 - Velkommen til jeansblog.dk nye blog! Igennem længere tid har vi gået og leget med tanken om en denim blog på dansk, og nu er den klar til ...

overskriften dette omhandler siden h1

bla bla mmmmmmm neke h3 teksten på siden 

underoverskriten på siden h2

her teksten igen bla bla h3

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahhhaaa ok, tak Mikael.. Jeg må lige kigge på det, når jeg får lidt tid, da det jo er vigtig, hvordan google viser det..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)