Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Jeansblog.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er sammen med en ven lige ved at starte en jeans blog op og er næsten klar til "sætte bloggen i vandet", men vil meget gerne have jeres feedback på design og den måde den er bygget op på. Jeg har aldrig selv lavet en blog før, så det er lidt svært for mig at se hvad der mangler og måske skulle jeg også have noget hjælp med at sætte flere funktioner på?

På nogle devices vises det gammel logo JD, men jeg kan ikke se det på mine og jeg forstår det ikke da jeg har ændret det, men lad mig høre hvad der står på jeres.. På mine står der JB jeansblog.dk.

Jeg ville sætte mega meget pris på jeres feedback. I kan se siden her http://jeansblog.dk/

På forhånd tak og alt feedback er velkommen også det som ikke er så godt:-)

Bedste hilsner

Miguel

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Miguel Calderon:

Hej,

Jeg er sammen med en ven lige ved at starte en jeans blog op og er næsten klar til "sætte bloggen i vandet", men vil meget gerne have jeres feedback på design og den måde den er bygget op på. Jeg har aldrig selv lavet en blog før, så det er lidt svært for mig at se hvad der mangler og måske skulle jeg også have noget hjælp med at sætte flere funktioner på?

På nogle devices vises det gammel logo JD, men jeg kan ikke se det på mine og jeg forstår det ikke da jeg har ændret det, men lad mig høre hvad der står på jeres.. På mine står der JB jeansblog.dk.

Jeg ville sætte mega meget pris på jeres feedback. I kan se siden her http://jeansblog.dk/

På forhånd tak og alt feedback er velkommen også det som ikke er så godt:-)

Bedste hilsner

Miguel

Hej Miguel,

Synes sq, den ses godt ud Yes

JD på laptop og JB på mobilen. Kan være flere ting, men opdater evt. cache.

Har det her gratis tool, du kan prøve at køre siden igennem. Giver jer lidt at arbejde med Smile

Får I brug for hjælp, siger du bare til.

God dag!

Dbh.

Rasheed

Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser ved første øjekast godt ud, har en fin farvesammensætning og virker rimeligt funktionelt.

På både min pc, mobil og tablet, vises logoet JD.

Siden tilpasser sig fint til mobil/tablet, dog forsvinder menuen.
Særligt på mobil placerer knapperne til at filtrerer i portfolio sig lidt besynderligt.

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1000 tak, Rasheed jeg tester lige med det værktøj, som du lige har sendt og ser hvad det siger.. Nu håber jeg, det er til at finde ud af, som jeg fortalte er jeg ikke så skap til blog og websites opbygning og skal vel også igang med at lære lidt om SEO og hvad der til høre.. Nu skal vi lige have noget"content" ind også.. Jeg må kigge på det, når jeg lige er kommet lidt igang:-)

Jeg prøver også lige det med cache, som du skrev.. 1000 tak for feedback, det sætter jeg meget pris på og det kan være jeg kontakter hvis der noget som jeg ikke kan finde ud:-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Jeg kan ikke finde ud af hvad det er grrrr, nå, men jeg må google lidt mere.. Kan godt se hvad du mener med knapperne er lidt besynderligt, det må jeg da kunne finde ud af at rette:-) 1000 tak for din feedback

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasheed, jeg har lige kørt mit website igennemjeres program og kan se det er nok at gå i gang med, så det så det kan godt være jeg ringer til dig, hvis jeg ikke kan overskue det:-)

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Var så lidt, Miguel

Og du er mere end velkommen Smile

Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miguel

Flot blog!

Jeg har ikke forstand på teknik, opsætning osv, og udtaler mig derfor som helt almindelig bloglæser, ud fra hvordan bloggen opleves æstetisk og indholdsmæssigt ved første øjekast. 

Som sagt er den flot! Den ser prof ud og jeg får umiddelbart fornemmelsen af, at det er en blog, jeg som jeans-elsker og generelt modeinteresseret forbruger, kunne være interesseret i at følge.

Når jeg begynder at læse, bliver jeg dog mere forbeholden: Under About Us er de første tre søjler stort set ens, I fortæller at I vil være den fedeste denim-blog på tre forskellige måder, men det er stort set det samme der står. For mig er det lidt ordgas, jeg føler jeg får noget reel info OM JER - jf 'About Us' . Når jeg går ind på en blog første gang, forventer jeg indhold fremfor en højgearet salgstale. Hvis man absolut vil skrive om hvor fed ens blog er, så gør det kort: FX " BLÅ DNA er vores sjæl. Vi lever og ånder for DENIM, urban lifestyle og vintage. Vi håber du kan mærke vores passion for denim og deler den. Alt det andet med alt i det gerne vil og vil være er for mig at se overflødigt (gem det til evt. annoncører, når I har mere indhold og traffik på bloggen).

Og så skal I læse korrektur på alt tekst. Der er mange stavefejl og grammatiske fejl = turn off for mig som læser.

Portfolio fungere godt - fint med det gode Warhol-citat:-) Og fine film! 

Hvis I henvender jer til ægte jeans-entusiaster, virker det måske ikke helt seriøst at have et headerbillede fra Jack&Jones? ..Men det kommer an på jeres målgruppe. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om billedkvaliteten i headeren, på en måde passer det grumsede look godt til konceptet, men det ser også lidt ud som om det ikke helt er med vilje(?) (-Måske kan I prøve at hive noget gult ud af dem..)

Glæder mig til der kommer noget 'rigtigt' indhold på, kunne fx godt bruge en guide til at finde den rigtige størrelse - a la BH-størrelse, som jo er en mindre videnskab. Og vil også gerne læse om nye cool denim-mærker, hvordan de skiller sig ud osv - selvfølgelig med billeder. Håber også på indhold af mere kulturel (end kommerciel) karakter, fx historiske jeans, jeans på film, den slags... 

Ok, det var mine spredte bemærkninger, håber du kan bruge noget af det.

Og good luck:-)

Mette

Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

rettelse: Jeg føler IKKE jeg får noget reel info...

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Another Solution Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Først 1000 tak for du har brugt, så lang tid på siden og din feedback. Jeg er godt klar over jeg ikke er så god til det med tekster. Jeg er marketings mand eller måske mere sælger:-) Laver du tekster til websites?

Billede med Jack & Jones Concept Store er bare et billede, som jeg har lavet og lagt ind på samme måde som de videoer der ligger på siden. Begge billeder er lavet i et filter, så det skal jeg nok kunne lave om, når jeg lige har bestemt mig, hvad vi skal have i de forskellige slides.

Og igen 1000 tak for dit feedback..

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)