Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Jeg har startet et webbureau og mangler lidt konstruktiv kritik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roslev
Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Atlanti Atlantico Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal for første gang i mit liv starte som selvstændig, og det er et webbureau. Jeg er snart færdig med min uddannelse som multimediedesigner.

Jeg mangler lige at få lidt respons på mit website i gennem en professionels mening om hvad jeg evt. kan gøre bedre, og hvad der tænkes om designet.

Er det brugervenligt

hvad mangler der på sitet,

hvad er godt og hvad er dårligt.

hvad burde gøres anderledes osv.

er sitet troværdigt

hvad med teksterne

Jeg håber at i vil hjælpe mig, så jeg kan rette kritiske fejl og mangler.

Jeg tager alt kritik til mig. og som sagt ønsker at få den ærlige mening.

Websitet er ikke helt færdig, der kommer mere på siderne med Webdesign inspiration

URLhttp://atlantiatlantico.dk/

Med Venlig Hilsen

Leif Poulsen

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leif,


Din forside er ret genialt på telefonen! Godt gået! :) Dog mangler der lidt kontaktoplysninger/firmaoplysninger + cvr-nummer nede i footeren?


Vh,
Meal4U.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Atlanti Atlantico:

Jeg skal for første gang i mit liv starte som selvstændig, og det er et webbureau. Jeg er snart færdig med min uddannelse som multimediedesigner.

Jeg mangler lige at få lidt respons på mit website i gennem en professionels mening om hvad jeg evt. kan gøre bedre, og hvad der tænkes om designet.

Er det brugervenligt

hvad mangler der på sitet,

hvad er godt og hvad er dårligt.

hvad burde gøres anderledes osv.

er sitet troværdigt

hvad med teksterne

Jeg håber at i vil hjælpe mig, så jeg kan rette kritiske fejl og mangler.

Jeg tager alt kritik til mig. og som sagt ønsker at få den ærlige mening.

Leif Poulsen

Hej Leif,

Ser ok ud.

Men hvad sker der med navnet? Confused Hvis i skal findes på direkte søgninger, er det pænt vigtigt at folk kan huske, hvad I hedder og ikke mindst stave til det Smile

Brugervenligheden er ok.

Få gerne gennemgået tekster og læst korrektur på siden.

Troværdighed ok. Skal dog lige rettet årstallet i overskriften på nyheden, hvornår Google ændrede deres algoritme.

Indlæsningshastigheden kan der godt gøres noget ved. Noget vi selv har kæmpet en del med.

Prøv evt. at køre jeres side igennem det her gratis tool. Giver et hurtigt overblik over, hvad der skal arbejdes med.

Håber, det kan bruges. God arbejdslyst Smile

Dbh.

Rasheed

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint site, men der mangler nogle ret vigtige ting, da tillid er et vigtigt parameter når folk vælger hvor de vil lægge en ordre:

Handelsbetingelser mangler, jeg har i hvert fald ikke kunne finde nogle.

"Om os" skriver meget lidt om jer. Det virker lidt som om det er en person der skriver, og så skriver "os" om sig selv. Måske det er helt forkert, men man kan få den tanke da der nærmest ikke står noget om hvem I er, hvad I hver især laver osv. "Om os" bør handle om jer.

CVR nummer - Potentielle kunder kan ikke se hvem de handler med, og når vi taler tillid så er det klart et plus at vise CVR nummer, samt ejer/direktør af virksomheden.

Fra Roslev
Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Atlanti Atlantico Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meal4U.dk

Tak for svaret.

Det er dejligt at få andres vurdering og gode råd.

MVH Leif

Fra Roslev
Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Atlanti Atlantico Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas Frost

Tak for at du brugte tid på at kigge på websitet.

Jeg har skrevet os, da jeg anvender eksterne timelønnede medarbejdere til at løse nogle af opgaverne. Jeg tænkte også at jeg ville sige os om firmaet. 

Jeg vil skrive lidt mere om at jeg trækker på eksterne medarbejdere, for at løse dele af mine arbejdsopgaver.

Handelsbetingelserne havde jeg ikke tænkt på. 

CVR nummer havde jeg tænkt på, men ser på forskellige andre sites hos B2B at der ikke står et CVR.

Men jeg synes også at det er nødvendigt.

Ejer af virksomhed, hvor vil du mene at den præsentation burde placeres på websitet?

Tak for hjælpen 

MVH

Leif

Fra Roslev
Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Atlanti Atlantico Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasheed Danes

Tak for hjælpen, og jeg vil tænke lidt over navnet om der er en løsning på det.

Korrektur tekster og på sitet får jeg en til at kigge på.

årstallet rettes også, så det passer.

Det var en stor hjælp

MVH

Leif

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Atlanti Atlantico:
Ejer af virksomhed, hvor vil du mene at den præsentation burde placeres på websitet?

Personligt synes jeg det bedste sted er på "Om os" så siden netop kommer til at handle Om os.

Som lille bureau skal man passe på at det hele ikke kommer til at handle om pæne formuleringer og blanke overflader. Personlighed og tillid er der mange der vægter højt når de skal bestille services hos et bureau der måske ikke lige kommer ud til møde i hele landet, men gerne vil have kunder fra hele landet.

Så lidt mere personlighed ind på "Om os", og så er du efter min mening endnu bedre kørende.

Omkring CVR så står det stort set på alle sider, minimum i handelsbetingelserne, alternativt er det præcise firmanavn klart angivet. Det er ikke så tit man ser seriøse B2B virksomheder hverken skrive firmanavn eller CVR nummer.

Fedt du kunne bruge inputs, held og lykke med din forretning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes mystiske navn til en Webdesign-er kald find et mere sigende domæne hvad du tilbyder

Du kunne i det mindste skrive i titlen til google det du tilbyder du skriver bare forsiden og domæne navn det giver ikke mange klik fra google af med så lidt sigende titlen omkring hvad du tilbyder og husk udnyt google viser op til 68 tegn

om jer side skriv mere hvilken uddannelser og omkring hvem i er aldre erfaring og gerne nogle billeder hvem i er det skaber troværdiged

jeg synes også cvr nummer meget vigtigt

nu er det wordpresss side så brug de social plug in facebook , link id og twitter det er derved lettere at likes og dele siden og det giver også bedre seo

lav en feed logo det er især brugbart hvis i er super gode bloggere  http://atlantiatlantico.dk/feed/

jeg savner tekst på siden og husk nu både h1 og h2 h3 med mere jeg savner siden er super søgeord optimeret  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roslev
Tilmeldt 26. May 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Atlanti Atlantico Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tak for jeres respons og at i brugte tid på at kigge mit website igennem.

Det har været brugbart for mig. Jeg vil rette det der giver mening for mig

MVH

Leif

Atlanti Atlantico

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)