Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til Peer-2-Peer koncept

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg leder efter en online betalingsløsning til et nyt peer-2-peer koncept. Helt kort er der tale om en markedsplads hvor private har mulighed for at købe og sælge en bestemt type varer - til forskel fra mange andre p2p koncepter er vi som virksomhed i besiddelse af denne vare på handelstidspunktet og har vi mulighed for at garanterer købet, levering, kvalitet mv. - Vi har derfor ikke behov for at fastfryse penge som sikkerhed, men kan benytte 'instant checkout/capture'.

Hertil mangler vi dog en betalingsløsning der kan integreres med peer-2-peer løsninger, således at der sker en pengeoverførsels mellem de 2 brugere, og vi tager en %-del af købsværdien som facilitator.

Da vi som udgangspunkt ikke opbevarer penge for kunden er vi efter min opfattelse ikke underlagt "Bekendtgørelse af lov om betalingstjenester og elektroniske penge", og skal derfor heller ikke ansøge om "begrænset tilladelse til at udbyde betalingstjenester" - hvilket burde simplificerer processen.

Jeg har været i kontakt med ePay, som umiddelbart ikke mente at deres løsning var gearet til denne type betalinger - Har nogen erfaringer og kendskab til løsninger velegnet til peer-2-peer markedspladser?

Med venlig hilsen

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen med input?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)