Jeg har skrevet en børnebog til målgruppen 6-9 år. Det er en bog med det overordnede emne "mobning", men skrevet på en finurlig og underholdende måde. Ikke at der er noget underholdende i mobning, men nogen gange skal man gribe tingene anderledes an, og det er min bog et forsøg på. Jeg overvejer at uddele gratis eksemplarer til alle børn i 0-3. klasse, og det skal foregå via sponsorater i hver enkelt by. Men er det attraktivt for virksomheder at sponsorere? Det giver jo en god, social profil, men er det nok? Tak for feedback. Michael |
Det kan det sagtens være - men dels skal du nok finde nogen som føler de har en vis direkte fordel - dels sikre dig, at de steder du uddeler ikke er imod, at der er en firma / kommerciel indblanding.
Uanset den pæne hensigt, så vil mange institutioner / skoler osv, ikke have en kommerciel indblanding, og hvis ikke firma navn må fremgå og kunne "bruges" lidt, så bliver det jo vanskeligere at få sponsor med
Bare så du har aspektet med
vh John Hannover