Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CE mærkning af fatningskjuler/lampe

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har designet og produceret 3 typer fatningskjuler/lamper, intet revolutionerne, men dog noget jeg føler jeg kan sælge og der af mit problem. Jeg har fundet et par steder der er interesseret i at sælge mine produkter og så kom spørgsmålet fra én af butikkerne, er mine produkter CE mærket, det måtte jeg svarer nej til....var faktisk ikke klar over hvad CE mærkning var. Jeg har så nu læst lidt rundt på nettet om CE mærkning af lavspændingsprodukter (014/35/EU) og overensstemmelseserklæring.
Jeg føler bare ikke jeg er kommet tættere på hvordan jeg CE mærker mine produkter.
Mine produkter består af en 2 m. ledning (CE mærket), 1 fatning E27 el. E14 (CE mærket) og så min fatningskjuler.
Hvad skal jeg så udfører af test, skal jeg indhente informationer fra de virksomheder der sælger ledning og fatning til mig, hvilke papir skal jeg udfylde...?
Jeg syntes at der er mange spørgsmål og det er meget svært at finde noget konkret (trin for trin vejledning) på nettet.
Jeg har ikke råd til at betale 5.000-15.000 for at få et firma til udfører test og lave en rapport, derfor håber jeg at der er nogen Amino'er der har været igennem samme problemstilling, som har mulighed for at give input. Jeg kan se at der før har været skrevet om emnet, men der er bare aldrig kommet en afslutning på indlæggene.

Pft.

René Bach

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke du selv kan teste dine produkter til en CE mærkning.. Og 15000 kr er meget lavt sat til testning af dine produkter.. Ved at en VA godkendelse i VVS branchen kommer op i omkring 100.009 kr.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Jeg har nu været i kontakt med DS og Bolls.

DS har svaret tilbage, Bolls har jeg ikke hørt fra, men jeg ønsker at meget gerne at hører fra andre som har været igennem processen.

Tilmeldt 2. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en mail til ham her.

http://www.ce-godkendelse.dk/cemaerkning_2.html

Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, det prøver jeg.

Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene :-)

Jeg står lidt i samme situation.

Har du fået CE-mærket dine lamper? 

Hvilken pris endte du på ?

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 25. May 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg har desværre ikke fået dem CE mærket, endnu. Jeg har fundet ud af at det koster mellem 7.000-12.000 + moms, så jeg sparer sammen :-) 

Der er ikke andet for end at søge på nettet efter konsulenter der laver disse testes og så spørg om de kan hjælpe dig.

Der er enorm mange regler og paragraffer at holde styr på.

Lad mig vide hvordan det går dig.

Mvh.

René 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)