Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til betalingssystem på webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminor

Jeg er ved at starte min webshop op som skal sælge spiritus.

Nu har jeg fået priser fra min leverandør, og er ved at lægge budget for det hele.

I starten får jeg ikke så god avance, da jeg skal vise nogle resultater først, men den skønne dag når jeg får omsat får 100.000 DKK, vil priserne blive noget sjovere.

Jeg har set på Pensopay og Clearhous, men de skal have 1,45% pr. salg, og når jeg sælger en vare for 3.500 DKK, så bliver det kedelige penge at skulle af med.

Hvad kan man ellers bruge på markedet, som ikke kræver at man skal op med en stor pose penge til at starte med?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vælge en QuickPay løsning til 50 kr. om måneden, jeg mener de tager 1 kr. pr. transaktion, og dertil en indløsningsaftale med Nets til Dankort. Nets tager 1,39 kr. for transaktioner på over 500 kr. http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/Documents/dankort/Nets_Dankort_prisliste_oevrig.pdf'

ClearHaus tilbageholder også en del af omsætningen som rolling reserve. Dette slipper du for med Nets. Til gengæld koster ClearHaus ikke noget i oprettelse og årligt gebyr. Nets koster 250 i oprettelse og 1000 kr. om året.

For en omsætning på over 100.000 og med de ordrebeløb du nævner er det en no brainer.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sammeligne priserne på kortgebyr.dk

Hvis du vil billigt i gang kan jeg anbefale quickpay + nets (dankort) + clearhaus (visa/mastercard).

På sigt er nets + teller nok den billigste løsning.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen!

Jeg hat lavet en abbonement hos nets, det kunne bedst betale sig for mig :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)