Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ThyShoppen har fået en makeover – Feedback søges

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har arbejdet på en forbedret version af Thyshoppen.dk og blandt andet sænket antallet af varer. Desuden lavet små justeringer. Har pt en konverteringsprocent på 1,5 % så det er en god start. Nogle forslag til hvad der kan gøres bedre? Der er et par enkelte produkter som mangler tekster som jeg er obs på. Se Thyshoppen.dk her!

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

Kan ikke helt huske hvordan siden var tidligere, men altid godt med forbedringer.
Der er nogle steder på siden hvor formatteringen af teksten hopper lidt.
Eks. https://thyshoppen.dk/produkt/oekologisk-lyng-honning/ 
- Bulletpoint 1 "Fra Nationalpark Thy" ser underlig ud.

https://thyshoppen.dk/produkt-kategori/specialoel/
 
- Teksten hopper lidt ved dine headlines.

https://thyshoppen.dk/handelsvilkaar/
 
- Kunne godt styles lidt bedre.

-

Jeg mener jeg nævnte det sidst også, men jeres produkt billeder er langt fra optimale.
De er ikke skarpe, meget mørke og ikke inspirerende.
Billeder er så super vigtige når man snakker online shop. Så brug evt. lidt håndører på nogle gode billeder, eller få en ven til at hjælpe.

Din "Få det leveret i morgen,"- tekst ved produkterne er på engelsk. (May 26)

-

Håber ovenstående kan bruges :D

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Skov:

Hi,

Kan ikke helt huske hvordan siden var tidligere, men altid godt med forbedringer.
Der er nogle steder på siden hvor formatteringen af teksten hopper lidt.
Eks. https://thyshoppen.dk/produkt/oekologisk-lyng-honning/ 
- Bulletpoint 1 "Fra Nationalpark Thy" ser underlig ud.

https://thyshoppen.dk/produkt-kategori/specialoel/
 
- Teksten hopper lidt ved dine headlines.

https://thyshoppen.dk/handelsvilkaar/
 
- Kunne godt styles lidt bedre.

-

Jeg mener jeg nævnte det sidst også, men jeres produkt billeder er langt fra optimale.
De er ikke skarpe, meget mørke og ikke inspirerende.
Billeder er så super vigtige når man snakker online shop. Så brug evt. lidt håndører på nogle gode billeder, eller få en ven til at hjælpe.

Din "Få det leveret i morgen,"- tekst ved produkterne er på engelsk. (May 26)

-

Håber ovenstående kan bruges :D

Tak for din feedback. Om 10 minutter så skulle teksterne ikke hoppe og det med teksten under produktet du linker til ser sjov ud er rettet. Angående produktbilleder har vi brugt en stor pose penge på, at lave de nuværende og salget og konverteringerne er også steget efter vi har fået dem. Hvad tænker du de ellers skulle laves?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Billederne ser fine ud her - både lyse og pæne!

Når du på forsiden skriver at du har både whiskey og marmelade, forventer jeg også at finde det i shoppen, men de er der ikke.

Ind med dem.

Jeg savner et cvr-nummer..... det er det, som for mig giver en vis form for tryghed når der skal handles på nettet.

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Billederne ser fine ud her - både lyse og pæne!

Når du på forsiden skriver at du har både whiskey og marmelade, forventer jeg også at finde det i shoppen, men de er der ikke.

Ind med dem.

Jeg savner et cvr-nummer..... det er det, som for mig giver en vis form for tryghed når der skal handles på nettet.

Jeg får rettet teksten til på forsiden så den matcher de produkter vi sælger. Kigger også på det med CVR nummer,

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Her er et eksempel på hvad jeg mener med billederne.
Det er en skam at special produkterne ikke vises optimalt. Nu ved jeg ikke hvad en stor pose penge er for jer, men jeg ville forlange mine penge tilbage.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det betyder en del i seo de social logoer  facece like og og især del facebook og så ser andre også dine produkter på facebook og google plus google eget social medie betyder også meget i seo især hvis får følger .

få egen facebook firma side 

jeg ville sætte dit cvr nummer i fodnoten på siden nemt kan se du er virksomhed handler med det skaber tryghed 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også tillade mig at være lidt efter dine produktbilleder, det fungerer slet ikke. Hvis du som nævnt har brugt mange penge på de billeder, ville jeg få mine penge tilbage og få nogen der har forstand på produktfotos til at lave det i stedet. Det er ydermere ikke særlig hensigtsmæssigt at sætte miljø bag alle produktfotos, det forvirrer/flimrer og tager fokus væk fra produktet. Jeg ville anbefale at bytte om så dine produkter blot er fritlagte (evt. uden ramme) og så bruge dine miljøbilleder som skins/baggrunde på siden istedet.

Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Rigtig fin lille side. Nu har jeg ikke set den før, men stærkt med forbedringer!

Jeg kan næsten forstå at det ikke er et stort foretagende - derfor er mine rettelser nogle, som du sagtens vil kunne lave selv - uden mange kroner smidt efter fagfolk.

  • Skyd nogle nye billeder. Du kan komme ret langt med en god smartphone, hvis budgettet ikke er til en professionel. Find et stykke A3 papir, og hæng det fra væg og ned på et bord. Find nogle bordlamper, og indstil fin belysning fra begge sider. Drop helt naturbaggrunden på billederne - det er en rigtig fin idé, men det fungerer ikke rigtigt i praksis :-) Prøv hellere billederene som bannere - tag evt. nogle flotte billeder af produkterne i omgivelserne.

  • Få løftet din CTA (Tilføj til kurv” knap), højere op på siden, så den er over folden sammen med prisen.

  • Gå eventuelt lidt i tænkeboks, og arbejd på din story-telling. Jeg elsker det Lokale-thy koncept med organiske varer og unikke alternativer, men jeg savner DIN historie - eller produkternes historie. Jeg vil i den forbindelse anbefale dig at tage et kig på Seth Godin’s bog, “All marketers tell lies (are storytellers)”. Prøv at byg en historie op omkring konceptet/produkterne. Folk elsker en god historie. Se bare brands som Nike og deres story-telling - de sponsorede Pistorius (manden uden ben), for at være med på den vanvittige succeshistorie. Den slags rammer folk :-) at han så går ud og (formodentlig) begår mord, jooeh... Den kan end ikke Nike se komme. Et eksempel kunne også være noget så banalt som 3-stjernet pålæg, med den frygtløse pilot. Noget i sær børn ser meget op til, og derfor plager forældrene til bevidstløshed om de ikke nok kan få 3stjernet kødpølse med på madpakke :P 

  • Forsøg evt. med pakketilbud. Jeg kunne f.eks. godt tænke mig at prøve en lokal Thy øl og snaps - men hvis du kunne fremvise et pakketilbud - eventuelt i forlængelse med ovenstående punkt - fortælle en historie om DEN pakke - hvordan de 2 produkter går hånd i hånd, og at det var brygmesterens favorit eller hvad ved jeg ;-) Pakketilbud er ofte meget effektive

Jeg ønsker dig al held og lykke. Nu er jeg ikke lige i DK i øjeblikket, men når jeg lander på dansk grund, er jeg ikke i tvivl om jeg skal prøve mig en Thy snaps og Thy øl :-)

Håber noget af mit vrøvl kunne bruges :) 

Ung PPC, SEO og Konverterings-optimerings-nørd. Hjælper gerne din forretning med at etablere super effektive online kampagner som bidrager til øget bundlinje.

Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thyshoppen

Jeg må desværre erklære mig enig med flere andre: Produktbillederne fungerer ikke ret godt, det ser simpelthen ikke særlig prof ud. På youtube kan du finde masser af guides til hvordan du selv kan lave produktfotos hjemme, sådan som Oliverthorsen foreslår. Fx denne med et virkelig simpelt setup:

Lyden er ikke ret god, og han taler også ret utydeligt, men man kan se princippet i det simple studie setup.

Jeg synes produktteksten er rigtig fin, læste hurtigt den om klokkelynghonning, der får man en fornemmelse af hvad der er specielt ved Thy og varer fra Thy. Den fornemmelse savner jeg lidt når jeg læser teksten på forsiden. Hvad er det der gør Thy så speciel? Beskrivelser af naturen, klimaet, menneskene der bor der.

De naturfotos der ligger som varefotos burde du bruge som bannere, de er rigtig fine.

Sidste lille detalje, den lille smilende sol med solbriller signalerer billig charterrejse, og ikke kvalitetsvarer fra en helt speciel og naturskøn egn. Den ville jeg slet og ret fjerne. Håber ikke du er mega glad for den;-) ..men så kan du heldigvis vælge at være ligeglad med min mening og beholde den.

Mvh Mette

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)