Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget ung og moden pige søger hjælp. :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg er en meget ung pige på 15 år, som har den store drøm om at blive en ung iværksætter! Jeg har kun et problem, hvor starter man? Jeg har en ven ved navn Max Bülow som selv lige er startet. Jeg ved udemærket godt hvor meget tid og hård arbejdskraft det kræver, og jeg er helt klar på de store udfordringer! Jeg ved at tøj er super svært at starte op, så jeg tænker mere i noget accessories, af en art? Lyder mine idéer helt håbløse, eller hvad tænker i? Jeg bor på Bornholm, så noget ovre i turist branchen er heller ikke helt i vejret. Hvis jeg får nogle gode input, så vil jeg gå igang med opsparing af mit startkapital her i sommerferien.
Hvis der evt. er en erfaren, som jeg må kontakte og få gode råd af, ville det være helt perfekt! :))

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du er interesseret, så vil jeg give dig 1 times telefon samtale. Her kan du stille alle dine spørgsmål som jeg vil svare på, så godt jeg kan, samt give gode råd og vejledning. Det skal ikke koste dig noget.

Gode hilsner
Kim

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Becca,


Først og fremmest synes jeg at du skal tale med Kim, i den time han har lovet dig! :) Udnyt det, og stil ham alle de spørgsmål du kan komme i tanke om...

Dernæst synes jeg at du skal bruge et par uger, på at arbejde med de ting som han påpeger! :)

Når de par uger så er passeret, så må du også gerne ringe til mig? Jeg vil også ligesom Kim, sætte en time af til at rådgive dig videre...

Når du så har arbejdet videre i et par uger, så er jeg ret sikker på at en anden Amino vil sætte en time af, til at hjælpe dig videre derfra...? :)

Ps. Godt gået til både Kim, og du!


Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogen bekendte på Bornholm, og hver gang jeg tager hjem derfra, har jeg flere kasser med røget sild med.
Også når de kommer på besøg tager de nogle kasser med.

Måske man kunne starte noget salg af det?
Der er nok en million regler omkring salg af fødevare.
Men lykkedes det, så har du en fast kunde her :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

overvej det med du er 15 - som jo betyder man ikke må optræde som virksomhed, ikke indgå forpligtelser (som ex køb og salg som virksomhed) - bankkonto til forretningen, betalingsløsning osv. 
Du må lave alt det honorar arbejde du vil - vise rundt osv, men skal du optræde som virksomhed og ha det til at lykkes, så skal du ha en over 18 ind over - se de link der ligger i det her http://johnhannover.blogspot.dk/2015/03/under18.html hvor der både er forklaring til hvad der er forbudt + til hvordan man får dispensation + til evt at få anden at stifte selskab og sælge til en

god vind med det i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

For at gå tilbage til dit udgangspunkt, er det du skal overveje:

1. Kan du selv lave en webshop (eller vil du sælge over facebook eller lignende - gør nogle i mindre omfang) eller kan du få lavet en billigt?

2. Betalingssystem, platform (magento, shopify), lager (kan være et pulterkammer), leverandør af produkter (evt. senere).

3. Hvad vil du sælge og til hvem? Der er hundreder af webshops som sælger tøj, accesories, halskæder, ure, øreringe og så videre og de har fuldkommen indtaget Googles ranglister. Hvem skal købe dine produkter? Vil du reklamere igennem facebook (venner/familie), måske igennem nogle facebookgrupper eller lignende? Det er svært og du bør måske læse dig til nogle idéer omkring gratis/billig/gør-det-selv markedsføring.

Så kort vil jeg sige:

1. Find ud af hvad du vil sælge og om konkurrencen er for stor. (Læs også om affiliatemarketing - det er lidt nemmere at gå ind i, og billigere)

2. Hvem vil du sælge til og hvordan? (markedsføring)

3. Hvor? (Platform, betalingssystem, design af webshop,logo og forælders navn at have shoppen i - her er også en fordel ved affiliate marketing).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hej

Hvis du er interesseret, så vil jeg give dig 1 times telefon samtale. Her kan du stille alle dine spørgsmål som jeg vil svare på, så godt jeg kan, samt give gode råd og vejledning. Det skal ikke koste dig noget.

Gode hilsner
Kim

Frisk gjort!

@TS: Jeg ser mange indlæg som dine - og jeg tror helt sikkert at der er mange tanker man gør sig om hvordan det hele hænger sammen. Hvis du sender en mail med en 15-20 af dine bedste spørgsmål om stort og småt, så vil jeg med min 8-9 årige iværksætter erfaring forsøge at svare via en Youtube video, som forhåbenligt kan hjælpe mange unge mennesker :-) 

jh@jannikhansen.co.uk 

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

HEy 

superfedt og godt gået - det er det man selv får energi af herinde:)

Tag imod alle de gode råd af folk du kan herinde - og undgå drømmerne - dem er der også en del af. Jeg har selv noget erfaring med at starte op -som du gerne får med af gratis råd. Nemmest ved at ringe 53380390/ mail tbkrogh@hotmail.com - www.billigevent.dk - så giver det lidt sig selv hvad branche jeg er i - og på Bornholm er du ikke ligefrem i konkurrence med mig.Ellers god vind med dine projekter.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)