Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kostede det Jesper at starte just-eat?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminor!

Jeg sad og tænke på hvor meget det koster at starte op som Jesper gjorde med just-eat.

Slet ikke fordi jeg overvejer at starte noget op, men bare nysgerrig på hvad det egentlig vil koste før man tjener penge :-)

Nogle der har et bud? :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Mortensen:

Hej aminor!

Jeg sad og tænke på hvor meget det koster at starte op som Jesper gjorde med just-eat.

Slet ikke fordi jeg overvejer at starte noget op, men bare nysgerrig på hvad det egentlig vil koste før man tjener penge :-)

Nogle der har et bud? :-)

Har det ikke været en løbende proces, med flere investorer indover, hvor der løbende skulle pumpes penge ind? Så snakker vi startomkostninger fra første dag, eller fra start til han solgte det hele? Sådan er det med ja alle større internetstartups(i hvert fald mange af de kendte og rigtigt store), at jo mere vækstpotentiale der er jo flere penge skal der løbende skydes ind så det kan vokse sig stort. 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved skam godt at der er brugt mange penge på udvikling osv.
Men hvad koster det at starte sådan et firma op?

Hvor mange penge er der brugt når man langere sitet? :-)

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er umuligt at komme med et fornuftigt bud på. De var de første eller en af de første på markedet, så de har uden tvivl brugt oceaner af penge på markedsføring for at få brugere ind på sitet. Og så har de jo løbende udviklet på deres platform, så det er også svært at sætte en pris på hvad den har kostet, for hvornår var den et sted hvor de tjente penge.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at læse hans bog, der får man en idé omkring hvordan det startede osv.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da et mærkeligt spørgsmål...

Udviklingsomkostninger? Opportunity cost? Timer? Jeg tror ikke engang, at Jesper selv kunne give et bud på dette..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans løn , han kunne sikkert få et andet vellønnet job i danmark eller udlandet som giver høj løn

især hans tid lige med penge faktor gør det meget svært give et præcist bud , alle som starter ud noget bruger tid og derved kunne lave andet der giver penge nu og her i start fasen 

Hans start omkostninger dem kender jeg ikke men nok ikke under 100.000 kroner 

i alt umuligt at svare på for hvis han havde taget et job i starten fuldt ud det havde han jo fokus andet job og der højere løn der og han er sikkert ikke lavtlønnede  jobs han får 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har læst hans bog, hvori han fortæller, at han - og de andre - lånte hver 318.000,- i banken. Plus dette havde de sikkert nogle investorer med (der står i bogen, at Carsten Mikkelsen gav ham 1.000.000 til projektet).

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)