Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10% rabat til kunder som klikker væk fra siden - Go idé?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg besøgte for nyligt en side, som tilbød mig 10% rabat, hvis jeg blev på siden og handlede. Der kom en kode frem, som man skulle taste ind ved betaling.

Men vil det giver flere kunder, eller vil det bare starte en steppebrand, med kunder som alle sammen får de 10%, fordi de har læst om "fidusen" på eks. facebook  osv.?

Er der nogen som har prøvet det af, og som kan sige, om det giver flere kunder?

Siden jeg besøgte hedder: www.cahetu.dk

Dbh
Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige siges at det var da jeg trykkede på krydset, for at lukke siden ned, at tilbudet kom frem Big Smile

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm, uden at have speciel erfaring, så vil jeg mene at det spreder sig hurtigt via sociale medier, men på den anden side hvis det kan generere en masse nye kunder og kendskab til siden, jamen så tror jeg det er de 10% værd. Senere hen kan de jo ændre det når kartoteket er vokset :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det virker totalt useriøst - hvordan vil du ha' det hvis du i en fysisk butik på vej ud, får at vide at du kan få 10% på alle produkter.

Derudover kan det jo være at folk bare går væk fra siden, fordi de tænker "det kigger jeg på i aften, fordi jeg har ikke tid nu" og så giver man dem 10% på en ordre man måske alligevel vil ha' fået.

Endelig vil jeg som kunde, føle mig en smule "snydt" at der kun gives rabat til folk som går væk fra siden og ikke "loyale" kunder som køber med det samme.

Om det rent faktisk giver noget at køre med den rabat, kan jeg ikke svare på - men jeg tror bare man skal passe på med at give en masse rabatter, fordi det er svært at hæve/ikke køre med rabatter i fremtiden når folk ved at det er der.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)