Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er igang med at skal starte en webshop op med grafiske posters og plakater jeg selv laver.

I den forbindelse får jeg brug for et godt trykkeri med gode priser i Aalborg som jeg kan lave et samarbejde med. Er der nogen der har erfaringer med nogle trykkerier?

Jeg skal også på en eller anden måde lave er samarbejde med et fragtfirma. Er der nogen der ved hvordan sådan noget foregår og har erfaringer de vil dele ud med?

På forhånd tak!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til fragtfirma er pakkelabels.dk blevet meget populær blandt nystartede webshops, fordi du kan få billige priser, selvom du ikke har mange ordrer.

Du opretter en gratis konto hos Pakkelabels.dk
Herefter laver du en integration direkte med din webshop, så ordrer automatisk oprettes hos Pakkelabels.


Når en kunde vælger GLS Pakkeshop i din webshop, logger du ind i Pakkelabels.dk og klikker Udskriv label - Alt efter hvilken pakkeshop kunden har valgt, kan du nemt selv vælge/ændre leveringssted, inden din label udskrives.

Du ønskes al held og lykke med din nye webshop :-)

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen,
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Angående fragt kan jeg varmt anbefale coolrunner.dk. De er hurtige og de billigeste jeg har fundet og har super god service.

Angående tryk, kan vi helt sikkert godt hjælpe dig hos VAGNING.COM. Vi er ikke selv et trykkeri, men vi har leveret tryksager af mange forskellige slags. 

Du skal være velkommen til at skrive til mig på thomas@vagning.com.

Venlig hilsen

Thomas Vagning

VAGNING.COM IVS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)