Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online prisliste... Wordpress

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg kunne godt tænke mig at lave nogle pris lister som åbner som en online bog, ligesom man kan se her : http://hellesandersen.dk/prislister

Kender i til et program som fungere med wordpress som kan klare opgaven? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal vælge en helt anden løsning. KISS :-)

Jeg prøvede i godt et minut UDEN held at finde ud af hvordan man ser priserne. Nu er jeg måske dummere end de fleste, men det lykkedes ikke. Til gengæld viser alle undersøgelser, at folk maks giver den slags 3-7 sekunder før de giver op.

HUSK, at folk der kommer til din prisliste søger noget faktuelt. De gider ikke lære dit site at kende - det SKAL bare fungere intuitivt, hurtigt og let. Det gør den løsning du linker til LANGT fra. 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du ellers gøre det? 

Jeg syntes bare man som fotograf gerne må præsentere tingene på en pæn måde, og det syntes jeg helt bestemt dette gør. 

Her kan du se min site nu : www.fredericiafotografen.dk 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal først og fremmest overveje, hvad der er vigtigst: At skabe leads, eller vinde fotokonkurrencer :-)

Hvis du gerne vil skabe leads så lav noget meget mere enkelt. Stil priserne op på en let læselig liste, der loader hurtigt, dur på mobiltelefoner og som ALLE kan finde ud af at bruge. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Bødker:

Hvordan vil du ellers gøre det? 

Jeg syntes bare man som fotograf gerne må præsentere tingene på en pæn måde, og det syntes jeg helt bestemt dette gør. 

Her kan du se min site nu : www.fredericiafotografen.dk 

Som fotograf skal du overveje at billeder er ret vigtige på sit site, og det skræmmer mig væk at jeg kommer ind på en forside der er uskarp. Jeg kan se det er fordi du har brugt et lille billede som så er skalleret op, men det er altså no-go for mig.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim -

Bladre-layouts er en dårlig ide. De er vanskeligt (eller slet ikke) søge- og indeksérbare, og fungerer skidt på mobil. 

Jeg ville foreslå dig at behandle alle dine billeder som projekter, og simpelthen skrive på eller ved siden af dem, hvor meget det ville koste for en kunde at få lavet lige dét billede. Hvorfor skulle man se eksempler ét sted, og så skal man et andet sted hen for at se hvad det koster? 

Også: Fjern alle de smileys, få læst en god korrektur, og barbér din tekst ned til halvdelen. Dine kunder ønsker ikke at læse om, hvad du er "interesseret" i - de ønsker at opleve, at du er professionel. 

God vind, foto-mand!

:)

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Heltoplagt.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Som de andre skriver, så ville jeg nok heller ikke gøre det, som i det link du har skrevet? :) Jeg ville nok bare lave en tabel med et css-mouse-over... Færdig slut! :)

Vh,
HeltOplagt.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville heller ikke anbefale bladrebøger osv, som i det eksempel du linker til. Men der findes masser af gratis og billige plugins og temaer til wordpress til det, eksempelvis: https://da.wordpress.org/plugins/wppdf/

Gør det hellere som flere her anbefaler. Lav en simpel prisliste, som hurtigt og let kan overskues, uanset om det er mobil, tablet eller computer.

Her hos mig går der iøvrigt noget galt med dit logo, når man skalerer størrelsen på browser-vinduet ned. Så forsvinder det (kommer en grafik der indikerer at det ikke virker).

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)