Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger vejledning i, hvordan man kommer videre med sin ide?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brugere

Jeg har et lille nystartet iværsætterselskab, hvor min intention er at finde på løsninger der mangler i hverdagen, og se om disse kan udvikles/produceres og herefter udbydes til salg.

Jeg har en lille ide som jeg meget gerne vil videre med...men hvordan? Jeg er selv uddannet indenfor økonomi så den del er på plads. Min ide er dog et produkt der henvender sig til en iværksætter med lidt forståelse for teknik samt smartphones app opbygning.

Hvordan vil i anbefale man kommer videre, med at udvikle ide'en.

Kort om produktet, som jeg desværre ikke kan afslører hele ide'en.
Meget begrænset teknisk omfang, kræver dog noget basis forståelse indenfor printplader, bluetooth/sammenkobling med telefon
Skal snakke sammen med kendte apps som Endomondo m.fl.

 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror teknologisk.dk kan hjælpe med det tekniske.

Du kræver den skal snakke sammen med Endomondo m.fl. - det kan man sikkert godt sørge for, men det er jo ikke sikkert at Endomondo m.fl. synes det er en god ide at du snylter på deres software...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak evt. kontakt til Endomondo...

Ellers så snak med en fagmand indenfor området, der hedder apps... Man kan godt gå med en ide, som virker til at finde ud af, men som i realiteten er en KÆMPE opgave for en app-udvikler. 

Du kan finde folk at snakke med her på Amino eller blot ved at google dig frem

Held og lykke!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de apps din app skal snakke sammen med har et API, har eks. set at der er en 3. parts wrapper til Endomondo, så gør det tingene en del nemmere.

Fra Curitiba
Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det hele avhenger litt av hva du onsker fra din utvikler. Skal det vaere en partner, eller en service-provider. Uansett boer du ha kontrakt for Non-Disclosure agreement, copyrigths, patent etc klart foer du beskriver din ide for utvikler.

Som exempel pa hvor galt det kan ga hadde jeg nylig et salg til et firma i England med to partnere. To uker for leveranse blir de to uenige. Firmaet opploeses og det tar 3 maneder foer mitt salg gar videre. Denne forretning er foroevrig enna ikke avsluttet.

Antar du har tenkt pa dette med din okonomi bakgrunn.

Neste steg:

Om du soeker ren app-utvikler kan du proeve a soeke pa www.upwork.com

Iblant ser jeg ogsa partner/investor tilbud der.

Hva mener du med at det ma finnes forstaelse for printplader, betyr dette at du behover fysisk produksjon?

Kontakt med Endomondo og andre tror jeg du kan vente med til din ide er utviklet litt mer og har beskyttet den.

Lykke til!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)