Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VinEngros kan jeg få en fornuftig omsætning her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino  :)

er der nogen her der har erfaring med VinEngros? kan det betale sig at handle med dem?

Hvis du handler for mere end 6.000 kr. excl. moms får du en mængde rabat på 8%.
Hvis du handler for mere end 12.000 kr. excl. moms får du en mængde rabat på 10%.
Hvis du handler for mere end 18.000 kr. excl. moms får du en mængde rabat på 12%.

kan man få en omsætning her tror i? 

Mvh Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Mejlholm:
kan man få en omsætning her tror i? 

Først og fremmest skal du være opmærksom på at det er en af de brancher, hvor konkurrencen er hårdest i Danmark.  Om du kan skabe en omsætning ved at handle Vinengros afhænger af hvad indkøbsprisen er på vine. Så mit bedste råd er at finde på de vine, som du er interesseret i hos Vinengros og så sammenlign den pris du skal give for vinen tillagt din avance med din priser som vinene sælges til hos andre forhandlere.

Ved et hurtigt skim i det italienske sortiment kan jeg se at flere af vinene har flere direkte importører.

Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak. Ved godt at det er et stort marked Jeg har ikke så meget information om de mulige konkurrenter
De andre shoppe som handler med spiritus sælger det vel så billigt som muligt - men stadigvæk hvor det giver en omsætning der kan betale sig.
Så hvis de andre sælger det så billigt de kan så er det vel et spørgsmål om at jeg skal finde nogle mere "ukendte" varer og så sælge det så billigt jeg har mulighed for, hvor jeg stadigvæk får en indkomst

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)