Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LEADS og Kanvas for nyiværksætter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen blandt jer, der ønsker at gøre brug af ringe emner og få kendskab til bl.a:

Liste udtræk

Søge på kunder eller brancher med plus i økonomien 

Lære at skrive notater og slette for kunder der ikke er interesseret

Have data på beslutningstagere i excel arket

Tip og vejledning til mødebooking, sende mat eller lukke aftaler på tlf

Jeg støder på mange ny iværksætter der enten søger på kunder via google/krak eller bruger Linkedin til at anmode og bygge en forretning oppe, der tager tid og tid koster penge og uden penge lukker man og slukker. 

Jeg har holdt kunde møder med små virksomheder på sommerhuse og der nu har mange ansatte eller lukke en attraktiv aftale med National banken og med min viden og erfaring vil jeg gerne hjælpe unge iværksætter med en lyn kursus på 3 dage, så man er klædet godt og grundigt på til at bruge telefonen og gå til den med ren kanvas.

Linkedin, Krak og andre Sociale medier mindsker tempoen og hvis man bare lærer at bruge ringe emnerne ordenlige, lave opdaterede udtræk og være gode med opfølgninger på excel arket, vil man skabe en markant større forretning, gøre jer den tjeneste at ikke bruge penge på online crm systemer og andre IT værktøjer, du skal igennem seminar og du bliver snydt med netværksmøder osv og i det hele handler det om - telefon og lead for at angribe nye kunder og gøre det simpelt og grundigt

Hvis du har et produkt eller hvis du ønsker at være en skrab sælger, så er LEAD MUST og alt andet er ligegyldigt, hvis man så kan finde ud af at arbejde godt og grundigt med data/ringe emner og oven i købet udnytte en hver lead og selvom der står 200 emner i region Ærø, så er det stadigvæk vigtigt at arbejde så godt med data, at man i fremtiden kan lave business med den samme virksomhed der sagde nej for 2 år siden og indenfor 2 år kan der have kommet ny ledelse eller ny beslutningstagere og hvis man bruger sine emner rigtige kan man evt sige det her til en virksomhed, da man har kort notat om den seneste beslutningstager og karakter.

- Kundeservice

x Hej mit navn er Deniz og jeg ringer fra BeachBusiness 

- Ja

x Må jeg tale med Lone Larsen

- Nej, hun er ikke i firmaet længere

x Æv, jeg havde ellers en aftale med hende og hvornår har hun forladt firmaet ?

- 3 måneder siden 

X (((( imellem tiden kigger jeg på mit excel ark og ikke crm eller ligne produkter der fortsat mindsker energien i kanvas arbejde og der står der fx kort - ikke interesseret for dyrt! ))))

x Må jeg tale med den nuværende økonomi chef og hvad hedder vedkommende ?

- Bo Jespersen

X kan du stille mig om, tak

x Hej Bo, jeg vil starte med at sige tillykke, i har vidst sagt farvel til Lone Andersen og du har fået jobbet for at bygge en sund forretning med god økonomi.

- Tak skal du have.

x Bo, jeg har sjovt nok lavet en aftale med Lone Andersen sidste år og vi blev enige om at vente 1 år og jeg vil helst ikke prøve at sælge dig vores produkt, da du ikke har set den og hvad siger du til at jeg kommer på Mandag i næste og låner 30 min af din tid, så jeg hurtig kan vise dig produktet og tage en beslutnings, da i sidste år var udmærket tilfreds med produktet og økonomien sku bare på plads - Mandag eller Onsdag ?

.....

Hvordan kunne jeg booke en aftale, enda en lukke aftale på 20 sekunder ?

Jeg har givet firmaet en karakter, lone en karakter og en lukke karakter til fremtidige brug, da selvom at kunden har sagt Nej, er det måske en kunde som jeg fortsat vil have i fremtiden og rigtig mange mennesker dummer sig ved at enten slette for leaded i excel eller farve den rød/tabt.

Skriv PB for ydeligere snak, forretning eller hvis du ønsker dig at gøre det KISS -  Keep it short simple og please, bogholder apps eller hvilken it produkt det så er for at oprette osv, i starten kræver den kun TLF, Ringe emner og hvis dine Produkter så er klar - ATTACK ATTACK ATTACK og gå ikke inde på google og søge efter -  Hvordan søger jeg efter kunder ?? så vil du blive brainstormet eller voldtaget op i hjernen og når man ikke kan bruge tiden rigtig, mister man penge og ingen penge, lukker og slukker....

/Deniz

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Deniz,

Jeg er for så vidt enig med dig i at man bare skal bruge en Telefon, for at komme i gang - og så alligevel ikke, for når du har været igennem de første 20 emner bliver det svært at holde styr på dem, og huske at ringe tilbage til de rigtige - især når man lige skal vente 1, 3 eller 6 måneder.

Derfor har jeg lavet myphoner - som er GRATIS for dig og meget billigt hvis du har et team. Det er lavet for IKKE at være et kompliceret system - det er ligeså nemt som excel, og så bare meget bedre.

Just my five cents :-)

/Jeppe

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Ellers tak.

Held og lykke med salget hos en anden ellers gøre brug af mit gode råd og lave dine forretninger på ren kanvas med mit koncept.

Det virker ;)

/Deniz

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)