Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bestilling af vareprøve

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Har snakket frem og tilbage med kinesiske leverandører, og har fundet det rette firma håber jeg. Men er helt ny på området ang import fra 3. Lande. Det jeg skal købe er en enkel cross maskine (vareprøve) for at se om der overhoved er noget at spare, i at købe det fra Kina og for at finde noget bedre kvalitet end vi har i Danmark. Den skal ikke køre op offentlig vej, men lukket bane.
Min bror har en moms og importregistreret virksomhed som sælger sportstøj osv, så det er igennem ham det skal foregå. Min største bekymring er, skal jeg få fragtet det via Søfragt FOB eller CNF?
Har læst omkring begge 2, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge når det kun er en maskine. Vil ikke ende med en kæmpe efter regning. Har snakket med en dansk speditør som kan indfortolde og gøre den klar til afhentning for 300 kr?

Håber i kan hjælpe!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagenscooter:
Min største bekymring er, skal jeg få fragtet det via Søfragt FOB eller CNF?

Ønsker du ingen uventet regning efterfølgende, er der kun en rigtigt løsning og det er FOB. Få en dansk speditør til at hjemtage varen, da det er den langt billigste løsning.  Få et tilbud baseret på en "All In pris" fra nogle forskellige speditør gode bud kunne være f.eks Primecargo, Geodis willson 

Det er vigtig at du husker at tegne en transportforsikring.

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)