Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

trustbox kode virker ikke?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra søborg
Tilmeldt 9. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Fra  topbilligt Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender til eller har oplevet at koden til at indsætte en trustbox på sin webshop ikke virker? 

dette er hvad der står man skal gøre i kode.

Kopiér og indsæt denne kode indenfor <head></head> sektionen i din hjemmesides HTML

<script type="text/javascript" src="//widget.trustpilot.com/bootstrap/v5/tp.widget.sync.bootstrap.min.js"></script>

dette er hvad der står man skal gøre i koden. 

Kopiér og indsæt denne kode i din hjemmesides HTML, hvor du ønsker at din TrustBox skal vises.

<div class="trustpilot-widget" data-locale="da-DK" data-template-id="539ad60defb9600b94d7df2c" data-businessunit-id="566ae5250000ff00058691fc" data-style-height="500px" data-style-width="100%" data-stars="1,2,3,4,5">
<a href="https://dk.trustpilot.com/review/topbilligt.dk" target="_blank">Trustpilot</a>
</div>

der står at kode 1 skal sættes ind efter kode nr 2. og jeg kan slet ikke få det til at fungere, selv om at der er en video man kan se som viser præcis hvad man skal gøre.

kan der være andre problemer der gør at det ikke fungere? altså noget med computeren? eller kommunikationen mellem trustpilot og min webshop?

tak på forhånd

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)