Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må de dette?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget en mail i e-bosk fra byretten om der kommer noget og skal ind for at læse min gas, og hvis jeg ikke er hjemme vil de tage min lås ud, og jeg kan tag ned på politigaarden og hente nøglen hvis jeg ikke er hjemme.

Må man det ude at prøve at få fat i mig først?

Jeg har ikke gas, og har aldrig haft det, så forstå overhovedet det beskeden!!!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der er et nummer på mailen så ring til dem og spørger ind til det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med indgåelse af aftale om levering / tilslutning til gas, er det normalt at en del aftalen er at leverandøren skal have adgang til f.eks. aflæsning og service af deres udstyr.

Hvis leverandøren ikke kan få adgang ved normal henvendelse, er det almindeligt at de får hjælp af fogeden / retten.

---

Hvis det er en fejl, bør du henvende dig til retten i morgen formiddag.

Ellers er det en god idé at være hjemme når de kommer, så du ikke også får udgifter til omkodning af din lås.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jonas det har jeg gjort, de siger jeg har gas og de bare kan komme når det passe dem, så jeg bare har at være hjemme.

Så nu bliver jeg nødt til at betale en arbejdsdag for at være hjemme så de selv kan se jeg ingen gas har.

Karsten retten sige de ikke har noget med det at gøre, jeg må selv tage kontakt og finde ud at, vilke vel også give mening, jeg kan bare ikke finde ud at om det kan betale sig at kontrakt en advokat, eller om det er spil at penge.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ole_:

Jonas det har jeg gjort, de siger jeg har gas og de bare kan komme når det passe dem, så jeg bare har at være hjemme.

Så nu bliver jeg nødt til at betale en arbejdsdag for at være hjemme så de selv kan se jeg ingen gas har.

Voldsomt. Du kan prøve at få dem til at underskrive, at du ingen gas har, så fremt de ikke på magisk vis river noget frem, så kan du altid stikke det frem, hvis de vil have adgang igen.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide, tak.

Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du slet ikke har gas, er alt andet ligegyldigt – det er indlysende en fejl. Og når de kommer og ser at du ikke har gas, så slutter sagen lige dér. Så du har intet at bekymre dig om.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)