Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen.

jeg vil gerne starte en webshop op.

vil lige høre om der er nogle som kender nogle eller selv står inde for at lave sådan en til mig for billige penge, eller i så fald kan fortælle mig hvor meget sådan noget vil koste mig.

den skal bare være super enkel og nem. er ikke helt klar over hvad jeg vil sælge endnu men der gør jeg inde for den nærmeste tid.

men i så fald hvor meget vil en simpel webshop koster at få lavet for sig, hvor man bare skal kunne betale med visa/mastercard.

tak på forhånd :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi udarbejder vores kunders webshops i WooCommerce, hvilket gør os i stand til at udarbejde en gennemført og proffesionel løsning til et overskueligt budget.

Du er velkommen til at tage et kig på vores referenceliste. Her finder du et bredt udvalg af webshops vi har udarbejdet på vegne af vores kunder. Link: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Send mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesidet.dk med hvad du ønsker at sælge, samt dine behov. Så finder vi sammen en løsning der passer til dine ønske.

God søndag :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du siger simpelt så vil jeg mene du skal finde nogle eksempler på det du ønsker så er det nemmere at fortælle dig hvad sådan noget koster at lave. Frem for alt undgår du at blive skuffet hvis det du mente ved "simpelt" ikke var det samme som vedkommende der laver den mente ;)

Umiddelbart kan du få det lavet for mellem 1500 og 3000 og bliver det mere krævende så skal du have et tilbud.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

anton1032:

hej alle sammen.

jeg vil gerne starte en webshop op.

vil lige høre om der er nogle som kender nogle eller selv står inde for at lave sådan en til mig for billige penge, eller i så fald kan fortælle mig hvor meget sådan noget vil koste mig.

den skal bare være super enkel og nem. er ikke helt klar over hvad jeg vil sælge endnu men der gør jeg inde for den nærmeste tid.

men i så fald hvor meget vil en simpel webshop koster at få lavet for sig, hvor man bare skal kunne betale med visa/mastercard.

tak på forhånd :-)

Det er et lidt forkert udgangspunkt at have hvis du vil tjene penge, at det skal være så let som muligt og så billigt som muligt, bare så du har en chance for at starte op. Det er næsten opskriften på at tabe penge, og intet andet i en relativ hård internet-verden. Succes kommer ikke ud af det blå. Men misforstå mig ikke, jeg kan godt forstå hvis du har en drøm om at eje en webshop og ligesom have opnået det. Men husk der er meget der følger med ift drift, vedligeholdelse, lovgivning, lager, osv som du skal have styr på. Webshoppen i sig selv er ikke andet end noget kode og nogle filer der ligger på en server og intet andet. 

Det finder du ud af når du har brugt x antal kroner, og du så ikke får noget/nok salg

Men hvis du bare har drømmen om at eje din egen internet-butik så er det 100% fint nok, men forvent ikke mere som udgangspunkt, fordi det er ret omfattende at køre en webshop trods alt(korrekt vel og mærke). 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

anton1032:

vil lige høre om der er nogle som kender nogle eller selv står inde for at lave sådan en til mig for billige penge, eller i så fald kan fortælle mig hvor meget sådan noget vil koste mig.

Som de andre også skriver, så kommer det helt an på, hvad din webshop skal kunne. Du er velkommen til at sende en e-mail til jonas@lavenwebshop.dk, så giver jeg dig gerne et tilbud på det. Men jeg vil gerne vide, hvad jeg skal give tilbud på. :D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)