Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan jeg bruge samme bank konto til aps og holding?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en der kan svare mig på, om jeg kan bruge den samme bankkonto til et aps og et holding selskab?

Vh. Kresten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke samme konto - samme bank - menb hver sin konto - Det er to helt selvstændige juridiske enheder. Hver sit regnskab med sambeskatning - hver sit krav om arbejdsskadeforsikring for dig som ejer uanset du har løn eller omsætning (bod 5000 for at mangle og fanget) - hver sit et og alt - men gerne i samme bank/forsikringsselskab(revisorhjælp osv naturligvis

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du så hvad jeg stiller op, når det ene selskab har betalt noget for det andet, som jo burde være betalt af selskabets egen kasse?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

så er det enten et udlæg eller - hvis længere tid et lån som kræver markedsrente og låne aftale  men lyder mest som et udlæg - debet udlæg status  i det ene og kredit kortfristet gæld og så modsat i modtager - men er du i tvivl om den bogføreing skal du finde en online bogholded så dit regnskab ikke rodes i, for du klarer ikke årsregnskabt og sambeskatning alligevel som jeg læser dig OG så bliver man bekymret, når du spørger sådan og i CVR står som zzzzz BOGFØRING for så kan du jo hurtigt pådrage dig et alvorligt ansvar for ikke at hjælpe dem du bogfører for korrekt - det ville jeg slet ikke turde

Dín kunde - som jeg går ud fra -  må dog i det hele taget slet ikke have et selskab som du beskriver det, uden egen bankkonto som nemKonto til både drift og holding

Pas på du ikke påtager dig noget du slet ikke kan

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et godt råd

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)