Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DANMARKS BILLIGSTE WEBSHOP

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arguins, vi har et rigtig bredt netværk.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe,
Det kan vi fordi at med alle de ting du får med er det billigst. Man betaler halvdelen før påbegyndelsen og så får man leverandør oplysningerne og markedsføringsplanen. Når shoppen er færdig bliver den sidste halvdel overført og den 1 måneds support begynder. Du handler med Bliviværksætter og angående betalingen så kan vi ikke garantere noget med nets pga at de ikke acceptere så mange lige p.t

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

okay, så man skal overføre et par tusind til et firma som ingen hjemmeside har - selvom det er det som I sælger. I har ingen kontaktdata i form af cvr nummer osv.

Men hvis jeg gerne vil ha' en webshop med produkter som er lavet i Østen, men allesammen er økologiske og sikkerhed for at de er testet, så klarer I den ?

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bliviværksætter:

Hej Arguins, vi har et rigtig bredt netværk.

Ja, det må jeg nok sige at I har.

Jeg synes at I skal bruge mandagen til at gennemtænke jeres markedsføringsstrategi. I tilbyder jo at lave dem for andre iværksættere, men har tilsyneladende akut behov for hjælp til jeres egen.

Et eksempel. Lidt efter at i opretted denne tråd, blev der oprettet en yderligere tråd fra anden bruger, men samme virksomhed, med tilbud på danmarks billigste webshop, der sjovt nok var 1800kr dyrere end det tilbud i har i denne tråd.

I fremstår ikke seriøse!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)