Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg dele min webshop op i 3? Brudt hovedet med spørgsmålet her den sidste uge

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg har den sidste uge brugt mit hoved med om jeg skal bryde min kommende webshop op i 3 eller om jeg skal holde det hele under samme webshop.

Det kan sammenlignes lidt med en shop der både sælger biler, lastbiler og både. Det kan alt sammen gå under "transportmidler".

Mine produkter skulle derfor gå under emnet luksus.

Hvad tænker i omkring dette?
Webshoppen skal sælge luksusprodukter som solbriller, ure, alkohol osv.

Fra København N
Tilmeldt 11. May 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai
Jeg håber, jeg har forstået din forespørgsel korrekt :-)
Fordelen ved at holde det hele i én webshop er i mine øjne følgende:

- Univers/stemning: Samler du dem under en webshop, kan du bedre skabe et univers på siden. Hvis dit emne er luksus vil du nemt kunne skabe et 'luksus univers' med alt inden for luksus. Giver det mening?

- Brand awareness: Du vil hurtigere kunne sprede kendskabet til din shop, når du kun skal reklamere for en enkelt webshop

- Økonomi: Det siger sig selv, at det er billigere at markedsføre en webshop frem for tre forskellige.

- Mersalg: Ved at havde måde solbriller, ure og alkohol på samme side giver dig mulighed for at lave tilbuds pakker med produkter fra forskellige kategorier der passer godt sammen. F.eks et par solbriller og et ur der matcher. Man skal gøre det så nemt som muligt for kunderne at købe.

Håber du kan bruge mit indput :-)
Fortsat god weekend til dig!
Camilla Dam

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.
Nogle af de ting du kom med, var bla. nogle muligheder jeg slet ikke selv havde overvejet.
Dog synes jeg du har en rigtig god pointe med det du siger :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)