Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan hæver jeg min konverteringsrate?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg ejer siden http://mrwear.dk som har omkring 200-500 besøgende om dagen. Min konverteringsrate svinger i mellem 0,5% til 1,75% og har et snit på 1,25%. Jeg vil meget gerne have en højere konverteringsrate, og målet er 3,5%. Jeg søger derfor bud til at hive min konverteringsrate op. Jeg modtager alle bud med stor glæde!

God weekend derude!

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Heine,

Analyser og find problemet. Det kan du gøre meget bedre, end at vi sidder her og kloger os til en masse - uden at have nogen indsigt i dit brugertracking-datasæt. Det mest effektive du kan gøre, er at sætte en Funnel op i dit trackingværktøj, som tracker hvordan din bruger bevæger sig fra landingssiden, ligger en vare i indkøbsvognen, til at lande på indkøbsvogn-siden. Trykker han på anchors i menuen, når han er på indkøbsvogn-siden? Navigere mange ind på dine handelsbetingelser? Altså det du skal finde ud af, er hvilken side der har den største exitrate. 

Er exitraten høj på indkøbsvogn-siden og/eller checkud-siden, vil jeg anbefale følgende:

1) Hvis jeg ønsker at have forskellige leveringsadresse/faktureringsadresse - hvorfor har jeg ikke den mulighed? Mange ønsker at få sendt pakken til deres arbejdsplads/skole/forældre/venner eller andet, men ønsker stadig at ordren bliver tilknyttet ens egen adresse.

2) Du kan prøve at skjule alle "irrelevant" anchors fra din indkøbsvogn og din checkudside. Princippet er faktisk gangske simpel; desto færre knapper din bruger kan trykke på, desto større sandsynlighed er der for at din bruger fortsætter i købsprocessen - og afslutningsvis ligger ordren. Lad dig eventuelt inspirere af cykelpartner.dk - de bruger den approach helt rigtig. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Excelautomation Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting mere der slår mig, er at jeg ikke rigtig ved om GLS er med eller uden omdeling? Den information mangler. Måske burde det være en mulighed at brugeren selv kan vælge?

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ret sikker på du mister en del kunder på at du køre med gratis fragt på MrsWear.dk og ikke MrWear.dk...

Kiggede din side igennem og fandt 3 t-shirts jeg kunne lide, smed dem i kurven og opdagede du havde den anden side og så at på den side fik man gratis handel for køb over 499. kr.
Det vil få mange til at føle sig til grin.....

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)