Jeg er skam rendt ind i dem, men ofte gælder det om, at takle situationen korrekt. Jeg har også fejlet, men idag ved jeg da, hvordan og hvorledes sådanne kunders vredesudbrud skal tages i et tidligt stadie... Den historie som du nævner fra Thailand, er jo ubrugelig. Var det sket i DK eller Europa, skulle personen kunne påvise, at det rent faktisk var restaurantens skyld, og herefter ville vedkommende måske få et lille plaster på såret, men ikke noget, som der står mål med det beløb, som du har beskrevet... Der findes også latterlige historier fra USA, hvor gigant søgsmål anlægges, men det har intet med en elite brokker kunde, det handler rent og skær om grådighed og griskhed i situationer, hvor nogen forsøger at lave afpresning... Heldigvis hedder det Bonus pater i Danmark og EU, så det forekommer ikke! |
Fashion-Seller:Heldigvis hedder det Bonus pater i Danmark og EU, så det forekommer ikke!
Man er dog gået væk fra brugen af Bonus Pater og afgør nu erstatningsansvar ud fra en Culpa-vurdering. Du glemte lige at læse den sidste sætning i det du linkede til.