Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til nyt barberingskoncept søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så lancerede jeg omsider i tirsdag, med et projekt der virkeligt har været langsvejs. Med mange leverandørbesøg i hele verdenen, udelukkende for at skabe et unikt og super produkt - som jeg kan stå inde for. 

Jeg søger kritik af hjemmesiden, facebook, identiteten, indhold, konceptet og pris :-)

www.barberklingen.dk

www.facebook.com/barberklingen

Dbh

Michael

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen er pæn uden at være prangende. Smid priserne ind på forsiden, skriv noget bedre copy, få læst korrektur og trim checkout-flowet.

Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med forretningen og konceptet først og fremmest.

Synes som udgangspunkt at jeres hjemmeside er god, nem at overskue og ikke mindst er der ikke en helt masse fancy skrammel som man dybest set bare bliver distraheret af.

Når i skriver hurtig levering tror jeg det vil være fint lige at tilføje med småt at det tager fx. 1 dag eller hvor lang tid i nu klarer den på, ude på jeres forside. Det er en ting som er meget rar at vide på forhånd. Når i nu er så billige, kan i med fordel tilføje det på forsiden. Jeres hjemmeside signalerer ikke "knaldtilbud", men er langt mere ovre i ekslusivitet. I hvert fald i min optik, så tror ikke det ødelægger udseendet.

Nu hvor det er en webshop hvor der rent faktisk er valgt kundeservice over telefon, så er det nok en god idé ikke lige at behandle det som et 9-16 job. For det er det jo ikke ligefrem. De fleste mennesker handler uden for normale butikkers åbningstider mv. Tror med fordel i kan holde telefonerne åbne, om ikke 24/7 så måske til 21-22 stykker om aftenen, hele ugen.

Håber i kan bruge feedback til noget :)

Held og lykke med forretningen fremover

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke finde udad hvilken mærker man får til den pris 

jeg forstår ikke medlemskab , jeg kan ikke finde på siden nemt priserne per måneden år eller om selv kan bestemme jeg bruger kun det så bestiller selv når har brug for nogle barber blade , jeg ønsker overskueligt nemt finde udad priserne og periode bundet eller ikke bundet .

jeg savner noget på siden omkring flere produkter , det er meget standard betingelser og kort om jer side , det er både sværere at forstå hvad det er produkter i har og det er ikke godt seo og folk forstår hellere ikke helt hvad produkter i levere i hvert fald mig , jeg forstår barber udstyr , men kan ikke læse mig frem til hvilken mærker i har på siden.

der mangler også de social logoer på¨siden især facebook like knap til firma facebook side og en del knap facebook  og google plus også en fordel på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)