Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEBSHOP

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

jeg har længe drømt om en webshop, efter mange år med salg via qxl og dba(PRIVAT).

men hvad dælen kan man sælge i disse dage og hvordan får man fat i en leverandør.

håber der er nogle der kan hjælpe mig bare lidt på vej.

MFHTMS

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge varer der er nemme at håndtere og så billige som muligt i transport, det skal helst være varetyper med få reklamationer så enten høj kvalitet eller billig pris. Sælger du t-shirts til 300 sender kunden varen retur hvis ikke han kan lide den, sælger du t-shirts til 50 er det for dyrt at returnere. Du kan også satse på nye produkter eller nogle produktgrupper hvor du kan have stort udvalg.

Jeg tror du vil rette dig ind efter forholdene når du sætter dig ind i mulighederne.

Du kan købe det meste engros på alibaba.com og noget af det enkeltvis på aliexpress.com (pas på ikke alle på nettet er til at stole på).

Du kan oprette en opgave på Amino freelancer hvis du skal bruge en programmør til din webshop.

Velkommen til amino og held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 114
Fra  Inca Copenhagen I/S Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på hvad du vil sælge.

Når du har fundet ud af det, starter din søgning efter leverandører. Google, her og i dit netværk.

God vind

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at sælge noget, som interesserer dig. De fleste succesfulde webshops jeg ser, handler ofte deres eget produkt. Det kan være alt fra tøj til smykker. Men det er noget, hvor allerede deres produkt er anderledes end konkurrenterne. Det gør det langt lettere at markedsfører på sociale medier.

Det er svært at konkurrere med de store drenge, hvis man bare gerne vil sælge et standardprodukt, da de har så mange penge i ryggen til markedsføring. Her tænker jeg f.eks. på udstyr til computer osv. Men igen intet er umuligt, det kommer jo an på, hvordan man griber det an.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 23
Fra  Itroom.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nemmeste og billigste du kan starte op, er nok en webshop der arbejder med dropshipping, så du slipper for at have det helt store varelager og administration til at starte med. Der findes mange forsællige leverandør som kan tilbyde dette, men som Hans også skrive, så skal du jo helst finde noget som du interesserer dig for!

Hvis salg af parfume, deodoranter og andre diverse skønhedsprodukter kunne være noget for dig, så kan du evt. tage et kig her: Parfume Leverandør. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere af de andre skriver er interesse afgørende, fordi det får dig til at blive ved, når det hele er lidt surt, og det ikke vælter ind med kunder. Når du har fundet noget du kan sælge som interesserer dig, så find ud af hvordan du kan gøre det anderledes end konkurrenterne. Hvis du starter en webshop op, som er lige som alle de andre, så er dine chancer for succes ikke så stor.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mfhtms.

Der er mange ting du skal tænke over inden du starter en webshop.

Kast et blik på denne "beginners guide" inden du går i gang:
http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop

Held og lykke med projektet.

Mvh. Kurt

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

MFHTMS:

Hej

jeg har længe drømt om en webshop, efter mange år med salg via qxl og dba(PRIVAT).

men hvad dælen kan man sælge i disse dage og hvordan får man fat i en leverandør.

håber der er nogle der kan hjælpe mig bare lidt på vej.

MFHTMS

Hej,

Jeg skal nok hjælpe dig. For at gøre en lang historie kort, så har jeg drevet mellem 5-10 online forretninger (webshops) i løbet af de seneste 2 år. Det har alle været med en relativ succes. Nogle med store successer og andre med mindre successer - men aldrig har jeg haft noget hvor jeg ikke har haft en positiv økonomi. Det er ikke noget som kræver mange penge at starte - overhovedet!

Jeg vil hellere end gerne give dig gratis rådgivning og sparring i en halv time via Skype. Hvis du booker et Skype møde via www.sedia.dk, så tager vi den hurtigst muligt. 

Venlig hilsen,
Kasper, stifter og indehaver.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MFHTMS, 

Alt efter ambitionsniveau osv., så sælg et produkt, som du selv går op i og har passion for. 

For at imødekomme dit spørgsmål omkring hvordan man finder en leverandør, så tag et kig på www.alibaba.com 

Venlig hilsen
Erik Jeppesen
Grafikr ApS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)