Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling med SMS i webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg synes det er nemt og enkelt at tilbyde betaling i en webshop via sms. Men hvad koster det og hvem udbyder det?

Jeg har set massere af sider, der tilbyder en sms gateway, men der er ingen der skriver, hvad det reelt koster.

Tager jeg f.eks. 100 kr for en vare

Hvis kunden så sender en sms til fx 1919 med en kode og derefter indtaster denne på vores webshop, hvad koster det så?

Jeg håber der er andre der har erfaring med denne form for betaling i webshop. 

Jeg synes det virker ret interessant.

Håber at høre fra jer.

Dbh

Martin

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bange for at du løber panden mod en mur såfremt der er tale om SMS-betaling. Gebyret lå sidst jeg kiggede på det, på 50% eller mere til udbydere. Ergo er det simpelthen for dyrt for dig. I stedet for ville jeg nok kigge på mobilepay, der koster i omegnen af 50 DKK + 1kr pr betaling.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i at mobilepay er vejen frem, hvis man er på udkig efter alternativ betaling til bankoverførsel eller kortbetaling.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft et firma der tilbød betaling via sms. Gebyret er rimelig højt da teleselskaberne tager en stor del af kagen. ved 100 kr skal du forvente af du får max 40 retur når alt er betalt. 

Betaling via sms er god til småbeløb på 1-5 kr. Men mobilepay er kommet mere og mere frem.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Spændende vinkel du ligger på mobilbetalinger ift. e-handel

Må jeg høre hvorfor du tænker dette værende mere oplagt end Mobilepay online? 

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Er det en fysisk eller digatal vare folk køber i din webshop?

Der er sket en del på markedet for SMS betaling og gebyret er ikke nær så højt som det har været. 

Jeg vil rigtig gerne tage en snak med dig omkring det hvis du vil. Så kan jeg også lave en beregning på hvor meget du får udbetalt med SMS-betaling.

Mvh

Jacob Holmkjær Ossipoff

Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Du må meget gerne komme med et bud på hvor meget man vil få udbetalt ved en sms betaling.

vores vare koster enten 39 (24 timers access) ,  59 (3 dages access) og 99 kr / år og er digital.

Vi vil rigtige gerne vide , hvor højt gebyr du har.

send evt: bestaamatematik@gmail.com

tusind tak for din hjælp

Tilmeldt 30. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Iøvrigt Jacob.

Kan man køre abonnementer ved sms betalinger? Dvs der bliver trukket 99kr på regningen hvert år?

Så begynder det at blive rigtig interessant :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)