Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikler søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Hvor finder man en god app udvikler, både til det tekniske og rent designmæssigt? Jeg har hørt, der er kæmpe prisforskel på f.eks. danske udviklere og udenlandske. 

Er der nogen her med erfaring i, hvordan kontakt til de rette udviklere (dygtige, ikke urimeligt dyre) skabes? Hvor skal jeg lede.....?

Venligst

Christina (med et koncept, der kræver en app samt hjemmeside). 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at adskille design og programmering. En app-udvikler er typisk en programmør, som måske ikke altid har et grafisk øje. Udvikling af hjemmesider er derimod efterhånden blevet rimeligt medgørligt - også for designere; men skal der laves noget, der spiller sammen med app'en, så er det programmøren, der skal løse den tekniske udfordring.

Det svarer lidt til at bede en vvs'er om også at designe ens badeværelse; han har måske ikke nogen stor æstetisk og brugermæssig sans - men han kan derimod sætte tingene forsvarligt op ud fra nogle forskrifter, som en arkitekt har givet ham.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt sæt din opgave i udbud på Amino.com/freelancer

Med mindre du skal have udviklet noget for over 100.000+ kan det ikke betale sig at udvikle noget i udlandet.. nogen vil sikkert gerne bygge en stor del af det men når du skal have lavet mindre tilretning efterfølgende så er du f***** ...

Derfor anbefaler jeg en freelancer fra dk.. de fleste fornuftigt programmør er ikke så dyr..

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der kan være en kæmpe prisforskel.

Jeg har arbejdet en del sammen med folk fra Malaysia, her er timeprisen omkring det halve af en dansk udvikler. 

I Indien er prisen betydelig lavere, typisk en femte del, men her kræves det er kravspecifikationen er skrevet således at den er 100% utvetydig og at man har fuldstændig styr på det funktionelle og ikke funktionelle krav.

Tommelfingerregel: Hvis du skal vælge en udenlandsk skal du ikke vælge de billigste. Er timeprisen under det halve af en dansk udvikler ville jeg holde mig langt væk. 

Bemærk også at timepris kan være svær at bruge til sammenligning af pris, idet en 1000kr/t udvikler nemt kan være dobbelt så effektiv som en 700kr/t udvikler.

Fra Allerød
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - tak for svar.

Jeg har også modtaget flere svar over mailen, som jeg skal vende tilbage på.

Jeg har også hørt, de er noget billigere i Østen. Problemet er bare, at jeg i første omgang skal kommunikere temmelig meget med en udvikler for at høre, om ønskerne kan lade sig gøre, og hvad det vil koste. Altså en længere introduktion og afklaring af pris, udfordringer rent teknisk osv. Det forekommer mig svært at gøre dette telefonisk med f.eks. en inder, man ikke kan sidde overfor. 

Jeg tror derfor, jeg skal starte i det danske - eller ihvertfald et sted, hvor jeg kan mødes med vedkommende (behøver jo ikke nødvendigvis også VÆRE en dansker ;-)

Det er bare så pokkers svært med den udvælgelse, når man ingen erfaring på det område har selv. Vil jo gerne finde en ærlig, pålidelig og dygtig udvikler, der ikke er ude på at ruinere mig.

Men jeg har brug for at forklare, hvad appen skal kunne og så få et prisoverslag herpå, før jeg går videre med konceptet. Jeg vil derfor henvende mig til nogle af de, hvor jeg tror, jeg kan få en face-to-face-snak i nærmeste fremtid. 

Tusind tak for input!

Venlig hilsen

Christina. 

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra det du skriver ville jeg klart vælge en dansk udvikler, simpelthen fordi det tyder på at dine krav ikke er 100% afklaret endnu.

Du kan overveje at finde en studenter programmør på et universitet. Der kan du være heldig at finde en god udvikler til 150-180kr/t. Jeg arbejdede selv som studenter programmør dengang jeg studerede og ville elsket en opgave som den du beskriver der.

Hold dig fra konsulenthusene, de flår dig, en freelancer er at foretrække.

Du kunne evt. dele opgaven op i 2:

1. afklar om din app kan implementeres. Her betaler du X antal kroner pr. time til en udvikler.

2. implementere appen. Her kommer udvikleren med et tilbud ud fra en kravspecifikation i har udviklet sammen.

Fra Allerød
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige præcis sådan, jeg selv forestiller mig, det skal forløbe. Et møde (med løn, naturligvis), og så et tilbud derefter. 1 = afklaring. 2= tilbud. 3 = igang (forhåbentlig!)

:-)

Så skal jeg bare lige finde en dygtig, pålidelig freelancer/studerende......(hvilke uddannelser skal jeg søge på?)

Igen: tusind tak for svar!

Christina.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Software Ingeniører og Dataloger kan typisk det du søger.

Mit gæt er at en 5-6 semester studerende er at foretrække, idet de har været igennem en del projekter der. 

En datamatiker kan helt sikkert også bruges - der er jeg dog ikke så stærk da jeg ikke kender deres retning. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)